رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۷
  • کد خبر : ۵۳۷۱
  • چاپ خبر : اجتماع ‘من عاشق محمدم’ در بافق برگزار شد+گزارش تصویری

اجتماع ‘من عاشق محمدم’ در بافق برگزار شد+گزارش تصویری

اجتماع باشکوه 'من عاشق محمدم' در محکومیت اهانت به ساحت قدسی پیامبر گرامی اسلام شنب شب با حضور امام جمعه ، فرماندار ،مسئولین نهاد ها و ارگانها و مردم ولائی شهرستان بافق در حرم مطهر حضرت عبدالله بن موسی الکاظم (ع) این شهرستان برگزار گردید. در این مراسم " حجت السلام کارگران " رئیس اداره […]

اجتماع باشکوه 'من عاشق محمدم' در محکومیت اهانت به ساحت قدسی پیامبر گرامی اسلام شنب شب با حضور امام جمعه ، فرماندار ،مسئولین نهاد ها و ارگانها و مردم ولائی شهرستان بافق در حرم مطهر حضرت عبدالله بن موسی الکاظم (ع) این شهرستان برگزار گردید.

در این مراسم " حجت السلام کارگران " رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بافق در سخنانی گفت: اسلام ، دین مودت ، دوستی و برادری است و پیامبر گرامی اسلام (ص) ، همواره انسان ها را به صلح و دوستی دعوت کرده است.        

وی ابراز تاسف از حرکت اخیر نشریه فرانسوی در اهانت به ساحت پیامبر نور و رحمت گفت: نه تنها این حرکت به ساحت پیامبر (ص) خدشه‌ای وارد نمی‌کند بلکه بر ابهت و عظمت نام، یاد و همچنین سیره و سلوک نبی مکرم اسلام (ص) می‌افزاید.

این مقام مسئول به نامه مقام معظم رهبری خظاب به جوانان اروپایی اشاره نمود و گفت: مقام معظم رهبری با نامه به جوانان اروپایی، آن ها را دعوت کرده است که بدون واسطه و مستقیما به بررسی و کشف حقیقت اسلام از منابع اصلی بپردازند.

حجت السلام کارگران در پایان سخنان خود با اشاره به مهربانی و رحمت پیامبر مکرم اسلام (ص) گفت : ما پیروان وعاشقان پیامبری هستیم که منادی صلح جهانی بود.

اقامه نماز مغرب و عشاء ، قرائت قرآن کریم و سخنرانی و پخش پوستر و بیانیه از دیگربرنامه های این اجتماع بود.

IMG_4999 IMG_4995 IMG_5026 IMG_5041 IMG_5065 IMG_5066 IMG_5073 IMG_5087 IMG_5089 IMG_5097 IMG_5106 IMG_5140

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده