رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۱
  • کد خبر : ۶۰۶۴
  • چاپ خبر : مسئولان بافق از خانواده معزز چهار شهید این شهرستان دیداركردند

مسئولان بافق از خانواده معزز چهار شهید این شهرستان دیداركردند

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ امام جمعه، فرماندار بافق، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولان این شهرستان با حضور در منزل چهار تن از خانواده معزز شهدای والامقام دفاع مقدس ضمن دیدار،از صبر واستقامت ایشان تجلیل کردند. "سیدمهدی طلایی مقدم " فرماندار بافق، دراین آیین با اشاره به جایگاه و مقام والای شهدای گرانقدر […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بافق؛ امام جمعه، فرماندار بافق، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولان این شهرستان با حضور در منزل چهار تن از خانواده معزز شهدای والامقام دفاع مقدس ضمن دیدار،از صبر واستقامت ایشان تجلیل کردند.

"سیدمهدی طلایی مقدم " فرماندار بافق، دراین آیین با اشاره به جایگاه و مقام والای شهدای گرانقدر و با تاکید برلزوم زنده نگه داشتن یاد شهدا اظهارداشت: شهدا هیچگونه نیازی به ما ندارند و در واقع این ما هستیم که به وجود شهدای عظیم الشان نیازمندیم.

گفتني است خانواده چهار شهید گرانقدر محمد جواد رایگان، عباس رحمانی، محمدرضا ناظمی نارگانی و مهدی حسن پور از جمله شهدایي بودند که مسئولان با حضور در منزل خانواده این عزیزان، ایشان را مورد تفقد و دلجویی و از صبر و استقامتشان تجلیل کردند.

 

IMG_8828 IMG_8879 IMG_8908 IMG_8934

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده