رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۵
  • کد خبر : ۶۲۷۸
  • چاپ خبر : تندروهایی که تحمل یک عکس را هم ندارند +تصاویر

تندروهایی که تحمل یک عکس را هم ندارند +تصاویر

گزارش آفتاب بافق به نقل ازپویش: ، دیروز صبح، روابط عمومی استانداری یزد در راستای آماده سازی میدان امیرچخماق، محل تجمع سالگرد پیروزی انقلاب در یزد، بنری از رییس جمهور را همراه با سخنی از ایشان در مورد ۲۲ بهمن در این میدان نصب کرد. اما امروز صبح، مردم در کمال تعجب با جای خالی […]

گزارش آفتاب بافق
به نقل ازپویش:
، دیروز صبح، روابط عمومی استانداری یزد در راستای آماده سازی میدان امیرچخماق، محل تجمع سالگرد پیروزی انقلاب در یزد، بنری از رییس جمهور را همراه با سخنی از ایشان در مورد ۲۲ بهمن در این میدان نصب کرد.

اما امروز صبح، مردم در کمال تعجب با جای خالی این تصویر مواجه شدند! تندرو‌ها بازهم دست بکار شده بودند و تصویر رییس جمهور منتخب ملت را شبانه پاره کرده بودند! از نکات دیگر قابل توجه در راهپیمایی امروز در یزد مجری این مراسم بود. مجری این مراسم مدام با شعارهایی خاص بر طبل تفرقه می‌کوبید.

به نظر می‌رسد تندرو‌ها در استان یزد با موفقیت در لغو دو کنسرت موسیقی و به تعطیلی کشاندن سخنرانی غلامعلی رجایی روند تهاجمی تری را در پی گرفته‌اند و به اقدامات ساختار شکنانه خود در این استان ادامه می‌دهند. آن‌ها در ماجرای تدفین شهدای گمنام هم بر خلاف مصوبه شورای تامین استان به صورت ناگهانی و پنهانی پیکرپاک دو تن از این عزیزان را در جلوی میدان امیرچخماق دفن کردند.

بجاست مسئولان رده بالای استان یزد بیش از این با این جماعت قلیل سازش نکنند و اقدامات خلاف قانون را در این استان مورد پیگیری قانونی قرار دهند تا مردم استان نسبت به دولت منتخب ملت بدبین نشوند.

23083_422

index

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده