رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۰
  • کد خبر : ۶۳۳۱
  • چاپ خبر : جشن های ایام دهه مبارک فجر امسال را هنرمندان بافقی اجرا کردند

جشن های ایام دهه مبارک فجر امسال را هنرمندان بافقی اجرا کردند

به گزارش آفتاب بافق، مرکز اطلاع‌ رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی؛   این جشن ها که با استقبال کم نظیر مردم ولایی بافق روبرو شد شامل برنامه های متنوعی نظیر نمایش‌های کمدی، موسیقی، برنامه های مفرح و شاد،چوب بازی، اجراهای نمایشی، مسابقات حضوری و برنامه‌های مناسب این ایام بود. گروه‌ رسالت با کارگردانی “سید کاظم […]

به گزارش آفتاب بافق،

مرکز اطلاع‌ رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی؛

 

این جشن ها که با استقبال کم نظیر مردم ولایی بافق روبرو شد شامل برنامه های متنوعی نظیر نمایش‌های کمدی، موسیقی، برنامه های مفرح و شاد،چوب بازی، اجراهای نمایشی، مسابقات حضوری و برنامه‌های مناسب این ایام بود.
گروه‌ رسالت با کارگردانی “سید کاظم عباس زاده” به مدت ۳ شب ،گروه فانوس شب با کارگردانی “امیر رسولی فرد” به مدت ۱ شب ،وگروه های آرین و عرفان با کارگردانی “منصور رحیمی” و “روح ا… کوشا مقدم” نیز به مدت ۳ شب ، با پشتیبانی و حمایت شرکت سنگ آهن مرکزی برنامه های خود را اجرا کردند و توانستند رضایت حاضرین در جشن را فراهم کنند و خنده و شادی را به مردمان بافق هدیه دهند.
این جشن های باشکوه که به صورت رایگان برای مردم شهرستان بافق ارائه می شد ، بمدت ۷ شب و هر شب بیش از سه ساعت بطول می انجامید .

 

 

جشن-دهه-فجر-2 جشن-دهه-فجر-1 جشن-دهه-فجر-19 جشن-دهه-فجر-20 جشن-دهه-فجر-21 جشن-دهه-فجر-18 جشن-دهه-فجر-17 جشن-دهه-فجر-16 جشن-دهه-فجر-13 جشن-دهه-فجر-14 جشن-دهه-فجر-15 جشن-دهه-فجر-10 جشن-دهه-فجر-11 جشن-دهه-فجر-12 جشن-دهه-فجر-9 جشن-دهه-فجر-8 جشن-دهه-فجر-7 جشن-دهه-فجر-4 جشن-دهه-فجر-5 جشن-دهه-فجر-6 جشن-دهه-فجر-3
مدیر روابط عمومی شرکت بعد از عرض خیر مقدم و تبریک این ایام مبارک ، در سخنانی کوتاه به حاضرین گفت : هدف اصلی ما از بومی کردن جشن های شرکت ، حمایت از هنرمندان توانای بافقی است و اطمینان داریم این عزیزان لایق اعتماد و پیشرفت روز افزون هستند.
محمد رضا رضایی پور افزود : از خداوند میخواهم در این ایام سراسر نور دل هایتان سرشار از شادی و مملو از نور ایمان باشد و بتوانیم در کنار هم با تلاش مضاعف برای پیشرفت این انقلاب گام های موثری برداریم و ادامه دهنده ی راه شهیدان والا مقام باشیم.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده