رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۷
  • کد خبر : ۶۸۰
  • چاپ خبر : بهره برداري از بهسازي و مرمت ميدان خان

بهره برداري از بهسازي و مرمت ميدان خان

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ، صبح امروز با حضور مدير مالي اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع ستي و گردشگري استان و معاون فرماندار از مرمت و بهسازي ميدان خان بافق بهره برداري شد . معاون فرماندار بافق در اين مراسم با اشاره به اينکه آثار تاريخي نشان از فرهنگ و تمدن هر منطقه […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ، صبح امروز با حضور مدير مالي اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع ستي و گردشگري استان و معاون فرماندار از مرمت و بهسازي ميدان خان بافق بهره برداري شد .

معاون فرماندار بافق در اين مراسم با اشاره به اينکه آثار تاريخي نشان از فرهنگ و تمدن هر منطقه است گفت: احیاء ومرمت و معرفی آثار تاريخي بافق باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان کشوری و استاني قرار گیرد.

“محمد علي طالعي” به برخي از مشکلات حوزه ميراث فرهنگي شهرستان بافق اشاره کرد و گفت: ارتقاء نمايندگي ميراث فرهنگي شهرستان به اداره ، اتمام پروژه هاي ناتمام ميراث فرهنگي و ايجاد موزه مردم شناسي و تامين نيروي انساني از خواسته هاي شهرستان مي باشد که اميدواريم مجموعه استان درصدد رفع مشکلات و نيازها اقدام کند.

سرپرست نمايندگي ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري بافق در خصوص احياء و مرمت اين پروژه گفت: طرح کف سازي ، مرمت و احياء ميدان خان شامل بهسازي آبنما و پياده رو مي باشد که با اعتباري بالغ بر 120 ميليون ريال از محل اعتبارات سازمان انجام شده است.

حميد عباسي از اختصاص مبلغ 300 ميليون ريال بابت مرمت و بهسازي مجموعه کاکامير خبر داد و گفت: با پيگيري هاي بعمل آمده و مساعدت استان در خصوص ابنيه و امکان تاريخي و مذهبي بافق درآينده با تزريق اعتبارات ملي و استاني شاهد مرمت مجموعه مسجد جامع ( کوچه هاي منتهي به مسجد و وردوي مسجد) و قلعه باقر آباد خواهيم بود .

New1061 New1065 New1066 New1067 New1069

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده