رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹
  • کد خبر : ۶۸۷
  • چاپ خبر : بازديد مديركل دفترآمار و اطلاعات استانداري يزد از ستاد سرشماري کشاورزي بافق

بازديد مديركل دفترآمار و اطلاعات استانداري يزد از ستاد سرشماري کشاورزي بافق

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ ظهر امروز مديركل دفترآمار و اطلاعات و GIS استانداري يزد و هيات همراه از ستاد سرشماری عمومی کشاورزی شهرستان بافق بازديد کرد. مدير كل دفتر آمار و اطلاعات استانداري يزد در جمع اعضاي ستاد سرشماري کشاورزي شهرستان بافق ارتقاء بهره وری اقتصادی در بخش کشاورزی را یکی از […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ ظهر امروز مديركل دفترآمار و اطلاعات و GIS استانداري يزد و هيات همراه از ستاد سرشماری عمومی کشاورزی شهرستان بافق بازديد کرد.

مدير كل دفتر آمار و اطلاعات استانداري يزد در جمع اعضاي ستاد سرشماري کشاورزي شهرستان بافق ارتقاء بهره وری اقتصادی در بخش کشاورزی را یکی از نتایج مهم و برجسته اجرای این طرح دانست و گفت :اميدوارم در این زمینه اعضاي ستاد و مردم شريف بافق همکاری لازم را با ماموران سرشماری کشاورزی داشته باشند.

“حميد فخر الدين” در ادامه ضمن گفتگو با ماموران سرشماری از آنان خواست نسبت به حساسیت آمار و اینکه بر اساس آمارگیری صحیح می‌توان به برنامه‌ریزی دقیق کمک کرد، گفت: شما به عنوان ماموران سرشماری عمومی با دقت بیشتری این امر مهم را مدنظر داشته باشيد.

معاون فني و آموزشي ستاد سرشماري عمومي کشاورزي بافق در گزارشي از روند فعاليت اين ستاد گفت: همزمان با سراسر کشور کار آماري و اخذ داده ها در 4 منطقه شهري و 5 منطقه روستايي شروع شده و ادامه دارد.

“علي اکبر سپندارنيا” افزود: در منطقه شهري بيش از 1840 بلوک و در منطقه روستايي بيش از 260 آبادي وجود دارد که توسط 6 مامور سرشماري مي شود.

وي خاطرنشان کرد : طي دو روز سرشماري صورت گرفته توسط ماموران بيش از 100 بلوک و آبادي سرشماري شده است.

New1076 New1077 New1084 New1085

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده