رفتن به بالا
  • جمعه - ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۵
  • کد خبر : ۷۰۱۶
  • چاپ خبر : بازدید مسئولان از اولین مراحل ساخت سازه اصلی کارخانه گندله ۵ میلیون تنی سه چاهون

بازدید مسئولان از اولین مراحل ساخت سازه اصلی کارخانه گندله ۵ میلیون تنی سه چاهون

به گزارش "آفتاب بافق" به مناسبت اجرای اولین مرحله از سازه اصلی ساختمان کارخانه ۵ میلیون تنی گندله سه چاهون، جمعی از مسئولین رده بالای شهر بافق، همراه با حجه الاسلام زارع زاده نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی، معاون فرماندار، بخشدار ، معاونان و مدیران و کارکنان شرکت […]

به گزارش "آفتاب بافق"


به مناسبت اجرای اولین مرحله از سازه اصلی ساختمان کارخانه ۵ میلیون تنی گندله سه چاهون، جمعی از مسئولین رده بالای شهر بافق، همراه با حجه الاسلام زارع زاده نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی، معاون فرماندار، بخشدار ، معاونان و مدیران و کارکنان شرکت سنگ آهن مرکزی با حضور در سایت طرح مذکور، از مراحل اجرایی این مجموعه و میزان پیشرفت های آن بازدید کردند.

درابتدای این مراسم، به مناسبت ایام الله شهادت بانوی دو عالم، حضرت فاطمه الزهرا(س) مراسم سوگواری و مداحی برگزار شد.

در ادامه مراسم، مهندس بهروز شفیع، مدیر کارخانه گندله سه چاهون، برای حاضرین در مراسم، پروسه تولید این کارخانه را تشریح نموده و مشخصات ، خوراک موردنیاز و ظرفیت آن را همراه با برنامه های تدوین شده برای پیشرفت طرح را توضیح داده و اظهار امیدواری کرد: امیدوارم کمتر از ۳۶ ماه آینده، بتوانیم در همین مکان، مراسم بهره برداری از کارخانه را به حول و قوه الهی، شاهد باشیم.

وی ادامه داد: این کارخانه، می تواند وضعیت اقتصادی و صنعتی بافق را متحول کرده و به میزان قابل توجهی ارزش افزوده و اشتغال برای شهر ایجاد و به ارمغان بیاورد.

در ادامه مراسم نیز، حجه الاسلام زارع زاده، نماینده مردم بافق در مجلس شورای اسلامی، ضمن بیان سخنان کوتاهی اظهار داشت: واقعا از دست اندرکاران این طرح تشکر و قدردانی می کنم که فعل خواستن، توانستن است را صرف کرده اند و بنده مطمئن هستم، با توجه به قدرت و توانایی و همتی که در شرکتهای پیمانکار  و تیم قوی مدیریت این طرح می بینم ،در کمتر از مدت زمان تعیین شده، شاهد به ثمر رسیدن این زحمات خواهیم بود.

گفتنی است در این مراسم، مدیران عامل شرکتهای کارون دز دشت و انرژی گستر نصیر و برخی از مدیران و مشاوران اجرایی طرح گندله سه چاهون، حضور داشتند.

در پایان مراسم نیز، از میهمانان، با “آش نذری” که به مناسبت ایام الله شهادت حضرت فاطمه (س) و اجرای اولین مرحله ساخت سازه اصلی کارخانه در محل سایت، طبخ شده بود، پذیرایی شد.

 

 

مراسم-بازدید-از-گندله-1 مراسم-بازدید-از-گندله-2 مراسم-بازدید-از-گندله-3 مراسم-بازدید-از-گندله-4 مراسم-بازدید-از-گندله-5 مراسم-بازدید-از-گندله-6 مراسم-بازدید-از-گندله-7 مراسم-بازدید-از-گندله-8 مراسم-بازدید-از-گندله-9 مراسم-بازدید-از-گندله-10

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده