رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۱
  • کد خبر : ۷۲۱۱
  • چاپ خبر : پیام رییس فرهنگستان علوم کشور به دکتر محمدرضا عارف

پیام رییس فرهنگستان علوم کشور به دکتر محمدرضا عارف

به گزارش آفتاب بافق، به نقل از یزدان نیوز؛   در مراسم نکوداشت دکتر محمدرضا عارف که ۲۰ اسفندماه ۹۳ در دانشگاه یزد برگزار شد پیام دکتر رضا داوری رییس فرهنگستان علوم کشور توسط دکتر محمدرضا شمس اردکانی عضو وابسته فرهنگستان علوم و رییس انجمن متخصصین علوم دارویی قرائت شد.    متن پیام بدین شرح […]

به گزارش آفتاب بافق،

به نقل از یزدان نیوز؛

 

در مراسم نکوداشت دکتر محمدرضا عارف که ۲۰ اسفندماه ۹۳ در دانشگاه یزد برگزار شد پیام دکتر رضا داوری رییس فرهنگستان علوم کشور توسط دکتر محمدرضا شمس اردکانی عضو وابسته فرهنگستان علوم و رییس انجمن متخصصین علوم دارویی قرائت شد.

 

 متن پیام بدین شرح است:

 

بسمه تعالی


جای خرسندی و خوشوقتی است که مقام علمی و اجتماعی و سیاسی و اخلاقی استاد دانشمند جناب آقای دکتر محمدرضا عارف عضو پیوسته فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران در یزد که شهر ایشان است بزرگ داشته می‌شود. من که سال هاست به ایشان ارادت دارم لااقل به حکم ارادت شخصی و با توجه به‌شان و قدری که آقای دکتر عارف در فرهنگستان علوم و در دانشگاه دارند، موظف بودم که در مجلس بزرگداشتشان حاضر شوم و ادای احترام کنم ولی متاسفانه این توفیق نصیب نشد.

پس ناگزیر از راه دور به برگزار کنندگان مراسم و حاضران مجلس و دوستداران آن عزیز بزرگوار بنام خود و از سوی فرهنگستان علوم سلام عرض می‌کنم و اقدام در تجلیل از استاد عزیز را بزرگداشت دانش و فرهنگ و تدبیر می‌دانم.

آقای دکتر عارف نه فقط در تحصیل و تدریس و پژوهش ممتاز بوده‌اند و همچنان ممتازند بلکه در هر کاری وارد شده‌اند موفق بوده‌اند.

اکنون هم که ریاست گروه مهندسی فرهنگستان علوم را به عهده دارند وجودشان برای این موسسه علمی غنیمتی بزرگ است. از خداوند رحمن مسئلت دارم که وجود عزیزشان همواره محفوظ و خدمتشان به جمهوری اسلامی ایران، مستدام باشد.

رضا داوری اردکانی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده