رفتن به بالا
  • جمعه - ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۰
  • کد خبر : ۷۲۲۵
  • چاپ خبر : همایش روزبزرگداشت شهداء در بافق برگزار گردید.+گزارش تصویری

همایش روزبزرگداشت شهداء در بافق برگزار گردید.+گزارش تصویری

در این همایش که با حضور امام جمعه ، معاون فرماندار ،مسئولین شهرستان بافق ، جمعی از خانواده های معظم شهداء و ایثارگر و مردم ولائی و دانشجویان به همت دانشگاه علمی کاربردی بافق شامگاه پنج شنبه در حسینیه آستان حضرت عبدالله بن موسی الکاظم (ع) بافق برگزارگردید از اساتید و دانشجویان شاهد و ایثار […]

در این همایش که با حضور امام جمعه ، معاون فرماندار ،مسئولین شهرستان بافق ، جمعی از خانواده های معظم شهداء و ایثارگر و مردم ولائی و دانشجویان به همت دانشگاه علمی کاربردی بافق شامگاه پنج شنبه در حسینیه آستان حضرت عبدالله بن موسی الکاظم (ع) بافق برگزارگردید از اساتید و دانشجویان شاهد و ایثار این  دانشگاه تجلیل بعمل امد.

حجت السلام " کارگران " در این همایش در سخنانی با گرامیداشت روز شهداء گفت : هنر شهدا این است که بسیاری از مفاهیم دینی چون جهاد، ایثار، مقاومت، مبارزه با ظلم را به ما یاد دادند.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه بافق اظهار داشت : شهدا صاحب حیات معنوی،اهل ایمان و عمل صالح، مبلغان دین و اهل مقاومت و ایستادگی بودند که خود و دیگران را نیز به پیروی از سیره ائمه معصومین(ع) فرا خواندند.

وی برگزاری همایش و یادواره جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را مهم و اثر گذار دانست و افزود: احترام و تکریم شهدا و خانواده های شهدا گذشته از حق شناسی ، وظیفه شناسی و ادب باعث برکت و سعادت جامعه می باشد.

غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای امامزاده عبدالله (ع) ،خیر مقدم رئیس دانشگاه علمی کاربردی بافق ، اجرای سرود توسط دانش آموزان گروه سرود مدرسه شاهد غدیر بافق و تجلیل از اساتید و دانشجویان شاهد وایثار گر دانشگاه علمی کاربردی بافق از دیگر برنامه های این همایش بود.

این همایش با همکاری با همکاری روابط عمومی وپایگاه نبی اکرم (ص) شرکت سنگ آهن، اداره اوقاف و امور خیریه ،بنیاد شهید وامور ایثارگران، شورای هماهنگی تبیلغات اسلامی ، مجتمع فسفات بافق برگزار گردیده بود.

عکس: محمود تقی زاده

DO3P1444 DO3P1452 DO3P1459 DO3P1472 DO3P1494 DO3P1498 DO3P1556 DO3P1585 DO3P1592 DO3P1608 DO3P1627

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده