رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵
  • کد خبر : ۷۹۵۱
  • چاپ خبر : مراسم اهدا جوايز به برندگان  مسابقه عفاف و حجاب شهرستان بافق

مراسم اهدا جوايز به برندگان مسابقه عفاف و حجاب شهرستان بافق

به گزارش آفتاب بافق، به نقل از روابط عمومی شهرداري بافق،   مراسم اهداي جوايز به 60 برنده مسابقه عفاف و حجاب با حضور شهردار، مدير آموزش و پرورش شهرستان بافق و تني چند از مسئولان واحد هاي اين نهاد ها در محل آموزشگاه نمونه فردوس برگزار شد. شهردار بافق در اين مراسم با تبريک […]

به گزارش آفتاب بافق،

به نقل از روابط عمومی شهرداري بافق،

 

مراسم اهداي جوايز به 60 برنده مسابقه عفاف و حجاب با حضور شهردار، مدير آموزش و پرورش شهرستان بافق و تني چند از مسئولان واحد هاي اين نهاد ها در محل آموزشگاه نمونه فردوس برگزار شد.

شهردار بافق در اين مراسم با تبريک ميلاد خجسته حضرت زهراي مرضيه(س) و روز مادر گفت: شهرداري نهادي صرفا" خدماتي نيست بلکه در زمينه هاي فرهنگي اجتماعي نيز رسالت خطيري بر عهده دارد و اقداماتي نيز در اين خصوص انجام داده است.

رحمت الله عفتي افزود: اقداماتي از قبيل برگزاري مسابقات فرهنگي،طراحي و نقاشي، برپايي نمايشگاه عکس، نصب تمثال شهدا و همچنين همکاري در برگزاري هرچه باشکوهتر مسابقه رالي جانبازان در راستاي وظايف فرهنگي اجتماعي شهرداري انجام مي شود.

مسابقه عفاف و حجاب در سطح مدارس راهنمايي و متوسطه دخترانه  شهرستان بافق با حضور 2000 دانش آموز شرکت کننده برگزار شد.

سئوالات اين مسابقه از طريق برشورهايي که قبلا" تهيه و چاپ شده بود جهت پاسخ دادن در اختيار دانش آموزان قرارگرفت.

اين مسابقه با هدف ترويج و گسترش فرهنگ حجاب در جامعه، به همت واحد فرهنگي- اجتماعی شهرداري و مديريت آموزش و پرورش بافق برگزار شد.

در پايان اين مسابقه به 60 نفر از دانش آموزانی که پاسخ صحيح داده بودند به قيد قرعه جوايزي به رسم يادبود اهدا شد.

 

 

تقدیر خانواده شهدا

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده