رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۵
  • کد خبر : ۸۲۴۳
  • چاپ خبر : حضرت آيت الله نوري همداني مرجع عاليقدر تشيع در بافق حضور يافت

حضرت آيت الله نوري همداني مرجع عاليقدر تشيع در بافق حضور يافت

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ در این سفر آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ، آیت الله وافی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری ، جمعی از علما و روحانیون استان ، امام جمعه و فرماندار بافق این مرجع عظام را همراهی کردند. حضرت آیت الله […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ در این سفر آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ، آیت الله وافی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری ، جمعی از علما و روحانیون استان ، امام جمعه و فرماندار بافق این مرجع عظام را همراهی کردند.

حضرت آیت الله نوری همدانی در نخستین برنامه حضور خود در  بافق آستان امامزاده عبدالله این شهر را  زیارت کرد.

این مرجع عظام تقلید سپس با حضوردر جمع مردم ولایتمدار شهرستان بافق در صحن استان امامزاده عبدالله  با تبریک میلاد فرخنده حضرت علی علیه السلام با اشاره به ایات قران در زمینه شکرگزاری از نعمت های الهی ، بزرگترین نعمت الهی را نعمت ولایت اهل بیت پیامبر صلوات الله علیه عنوان کرد.

حضرت آیت الله نوری همدانی انقلاب اسلامی را برگرفته از قدرت ولایت دانست و گفت: تاثیرگذاری نظام اسلامی در دنیای امروز از اثرات ولایت فقیه است .

مرجع عظام شیعه همچنین خودباوری ، شجاعت و فرهنگ ایثار شهادت و نماز جمعه  را از دیگر نعمات و محتوای نظام اسلامی بیان کرد.

حضرت آیت الله نوری همدانی در بخش دیگری از سخنان خودبا بیان  سهم مردم بافق در زمینه انقلاب به تجلیل از شخصیت ایت الله شیخ محمد تقی بافقی و نقش آن مجاهد در ایجاد حوزه علمیه قم پرداخت .

این مرجع عظام تقلید آیت الله بافقی را مبارزی متعهد ، قهرمان و بی باک در اوج بحران دوران استکباری رضاخان دانست .

امام جمعه بافق در ابتدای این دیدار با خیرمقدم به حضور آیت الله نوری همدانی در شهر بافق این دیدار را ماندنی و پرخیر و برکت عنوان کرد و با بیان قدمت 500ساله حوزه علمیه در بافق تربیت ه شخصیت های علمی مذهبی این شهرستان را گواه این موضوع دانست .

حجت الاسلام سلیمانی با تجلیل از شخصیت آیت الله نوری همدانی ، وجود علمای اسلام را عامل ارتقاء فرهنگ تشیع و بالندگی جامعه اسلامی عنوان کرد.

IMG_5518 IMG_5576 IMG_5752 IMG_5760 IMG_5854 IMG_5860 IMG_5926

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده