رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷
  • کد خبر : ۸۳۰۹
  • چاپ خبر : همايش تجليل از معلمان شهرستان بافق برگزار شد

همايش تجليل از معلمان شهرستان بافق برگزار شد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ در آييني با حضور" امین الرعایا" معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان يزد ، امام جمعه و فرماندار بافق ، جمعي از فرهنگيان و مسئولان شهرستان ، خانواده معزز شهداي فرهنگي و پيشكسوتان عرصه علم و دانش همزمان با هفته گراميداشت مقام معلم از معلمان نمونه […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق؛ در آييني با حضور" امین الرعایا" معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان يزد ، امام جمعه و فرماندار بافق ، جمعي از فرهنگيان و مسئولان شهرستان ، خانواده معزز شهداي فرهنگي و پيشكسوتان عرصه علم و دانش همزمان با هفته گراميداشت مقام معلم از معلمان نمونه بافق در سالن همايش هاي آهنشهر اين شهرستان تجليل شد.

امام جمعه بافق در اين همايش با گراميداشت و تبريك هفته بزرگداشت مقام معلم به ابعاد مختلف زندگاني علامه شهيد مرتضي مطهري پرداخت و اظهارداشت: دو شاخصه مهم علم و دانش ، شناخت زمان و مبارزات سياسي در آن مقطع از زمان ، از مهمترين ابعاد زندگاني اين شهيد بزرگوار مي باشد.

"حجت الاسلام سيد جواد سليماني" در ادامه به بعد سياسي زندگاني استاد مطهري پرداخت و عنوان داشت: شهيد مطهري شخصيتي بود كه در تمامي زمينه ها و عرصه ها از جايگاه والايي برخوردار بود كه توانست در طول عمر با بركت خويش ارزشمندترين افراد را در دانشگاه و حوزه تربيت كند.

وي پاسخگويي به شبهات در دوران ظلم و ستم شاهنشاهي ،رويايي با مكاتب دروغين آن زمان ، ارتباط تنگاتنگ و صميمي با حضرت امام خميني (ره) و يرنامه ريزي استقبال از امام در زمان ورود ايشان به كشور از جمله دستاوردها و بركات زندگاني علامه شهيد مطهري بود.

فرماندار بافق نيز در اين مراسم با تشكر و قدرداني از زحمات معلمان و گراميداشت سالروز شهادت علامه شهيد مرتضي مطهري از مدارس بعنوان كارخانه هاي انسان سازي است ياد كرد و اظهار داشت: معلمان در بين آحاد افراد جامعه از جايگاه والايي برخوردارند باعث افتخار است كه از زحمات و تلاش هاي اين عزيزان در راستاي تعليم و تربيت فرزندان اين مرز و بوم مي كشند تقدير و تشكر به عمل آوريم.

"سيد مهدي طلايي مقدم" افتخارات امروز جامعه و تمام کسانی که در طول تاریخ اين كشور به مدارج بالا رسیده اند را ناشی از تلاشهای معلمان خواند و گفت : استاد شهيد مطهري ، معلمان و دانش آموزان شهيد از جمله اين افراد بودند كه در جريانهاي مختلف به درجه رفيع شهادت رسيدند.

"علي اصغر رنجبر"رييس اداره آموزش و  پرورش بافق در ابتداي اين آيين ضمن گراميداشت هفته بزرگداشت مقام معلم گفت : زنده ماندن جامعه به تعلیم و تعلم است ، ما اعتقاد داریم که میزان رشد هر جامعه‌ای به اندازه سهم آن جامعه از تعلیم و تعلم است.

گفتني است تجليل و قدرداني از خانواده 10 تن از شهداي والامقام فرهنگي شهرستان، 12 نفر از معلمان نمونه استاني و شهرستان ، 42 نفر بازنشسته فرهنگي ، 5 خير مدرسه ساز ، 18 نفر از پيشكسوت فرهنگي ماندگار ، خانواده معاون پشتيباني سابق اين اداره "مرحوم محمد علي كوشكي زاده " و اجراي سرود دسته جمعي دانش آموزان و نونهالان ، قرائت دكلمه و پخش كليپ از ديگر برنامه هاي اين مراسم بود.

IMG_6626

IMG_6612 IMG_6618 IMG_6676 IMG_6773 IMG_6758 IMG_6734 IMG_6724 IMG_6631 IMG_6696 IMG_6710

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده