رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶
  • کد خبر : ۸۶۴۲
  • چاپ خبر : جشن دانش آموختگی دانشگاه آزاد اسلامی بافق برگزار شد

جشن دانش آموختگی دانشگاه آزاد اسلامی بافق برگزار شد

به گزارش آفتاب بافق به نقل از خبرگزاری  ایرنا یزد ، امام جمعه بافق در این جشن گفت: دانش آموختگان باید بدانند که از این پس در جامعه نقش و رسالتی بر عهده دارند و باید به خوبی به این نقش عمل کنند. حجت الاسلام سید جواد سلیمانی افزود: دانش آموختگان از این پس می […]

به گزارش آفتاب بافق به نقل از خبرگزاری  ایرنا یزد ، امام جمعه بافق در این جشن گفت: دانش آموختگان باید بدانند که از این پس در جامعه نقش و رسالتی بر عهده دارند و باید به خوبی به این نقش عمل کنند.

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی افزود: دانش آموختگان از این پس می توانند گامهای مهمی را در عرصه های علمی و صنعتی بردارند و تاثیر گذاری مثبتی را در راه پیشرفت و آبادانی کشور داشته باشند.

امام جمعه بافق به وظیفه جوانان پس از فراغت از تحصیل و فرا گرفتن علم و دانش اشاره و بیان کرد: معتقدم که تک تک شما عزیزان با باور داشتن خودتان می توانید گام های مهمی در عرصه های علمی و صنعتی برداشته و تاثیر گذاری مثبتی در راه پیشرفت و آبادانی جامعه و حل مشکلات مملکت خود داشته باشید.

وی با بیان اینکه دانشگاه به شما علم و دانش را آموزش داده است خاطر نشان کرد: تلاش مجموعه دانشگاه و اساتید بر این بوده تا بتوانید در مسیرهای مختلف موفق باشید و از پس مشکلات بر بیایید و با تفکر و اندیشه مسائل را حل و فصل کنید.

امام جمعه بافق خطاب به دانش آموختگان گفت: آن چیزی که شما را از بقیه متمایز می کند شخصیت و رفتارتان است و این فرصت طلایی را شما می توانید همواره با تجربه، دانش و گذشته زمان،شکوفا و بارورتر کنید.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی بافق هم در جشن 120 نفر از دانش آموختگان دو ترم گذشته این واحد، در سخنانی ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه، به ارائه گزارشی از وضعیت فارغ التحصیلان پرداخت.

حسینعلی لازمی افزود: تاکنون بیش از 6000 نفر از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند، آنها را گنجینه های باارزشی دانست که می توانند در جای جای ایران اسلامی مثمرثمر باشند و با توانمندی خود، نام واحد بافق را به همه بشناسانند.

وی با بیان اینکه همه سعی و تلاش دانشگاه آزاد اسلامی بافق دانش ، پژوهش و ارتقای سطح علمی دانشجویان است برای همه دانش آموختگان این دوره آرزوی موفقیت کرد.

در ششمین جشن فارغ التحصیلی واحد بافق که با برنامه های شاد و هنری همراه بود از چند تن از دانش آموختگان فعال در عرصه های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی، نیز تقدیر و لوح یادبود و تندیس نیز به رسم یاد بود به دانش آموختگان جدید اهدا شد.

در دانشگاه آزاد اسلامی بافق بیش از دو هزار و 400 دانشجو در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی و کارشناسی ارشد و همچنین بالای 20 رشته تحصیل می کنند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده