رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴
  • کد خبر : ۸۶۵۲
  • چاپ خبر : بازديد معاون فرماندار بافق از فراخوان حفظ و انسجام بسيجيان گردان امام حسين (ع)

بازديد معاون فرماندار بافق از فراخوان حفظ و انسجام بسيجيان گردان امام حسين (ع)

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛همزمان با سوم خرداد ماه سالروزعمليات شكوهمند و غرور آفرين بيت المقدس و آزادسازي خرمشهر فراخوان حفظ و انسجام بسيجيان گردان امام حسين (ع) با حضور معاون فرماندار بافق  و جمعي از بسيجيان در محل بقعه متبركه قاضي ميرجعفر اين شهرستان برگزارشد. معاون فرماندار بافق در اين گردهمايي با […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛همزمان با سوم خرداد ماه سالروزعمليات شكوهمند و غرور آفرين بيت المقدس و آزادسازي خرمشهر فراخوان حفظ و انسجام بسيجيان گردان امام حسين (ع) با حضور معاون فرماندار بافق  و جمعي از بسيجيان در محل بقعه متبركه قاضي ميرجعفر اين شهرستان برگزارشد.

معاون فرماندار بافق در اين گردهمايي با تبريك اعياد شعبانيه و سالروز فتح خرمشهر به بيان جايگاه و اهميت آمادگي نيروهاي بسيجي در جامعه پرداخت و تاكيد كرد: بسيجيان بايد با حفظ انسجام و توانمندي خود در تمامي عرصه هاي جامعه وارد شوند و همچنان كه بسيجيان سالهاي دفاع مقدس با حضور در جبهه هاي حق عليه باطل از آرمان ها و ارزش هاي نظام اسلامي با خون خود دفاع كردند بسيجيان امروز نيز بايد با جنگ نرم دشمنان مقابله نمايند.

"محمدعلي طالعي" در ادامه به بيان برخي ازاقدامات و فعاليت هاي شوم گروهك هاي تروريستي در منطقه خاورميانه بويژه عليه كشور ايران اشاره كرد و بيان داشت: بسيجيان امروز بايد با قدرت در صحنه جنگ نرم دشمنان وارد شوند و در مقابل با شبيخون فرهنگي دشمنان مقاومت كنند.

وي همچنين تاكيد كرد: دفاع از کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وظیفه شرعی و دینی ماست و بر هر فرد ایرانی به ویژه مسلمان که در این کشور زندگی می کند واجب است که از آرمان ها و ارزشهای دینی و انقلابی خود دفاع کند.

طالعي در ادامه حضور آگاهانه بسيجيان در عرصه فضاي مجازي در جلوگيري از توطئه هاي دشمنان ،  بصيرت بخشي وآگاه سازي افرد جامعه از توطئه هاي دشمنان توسط بسيجيان ، همچنين حضور در عرصه هاي مختلف جامعه را خواستار شد.

معاون فرماندار بافق  در پايان به سوالات بسيجيان در مورد مسائل روز شهرستان از جمله روند اجراي فعاليت هاي عمراني و بهداشتي و صنايع جوارمعدني پاسخ داد.

"سيد محمد حسيني" فرمانده گردان امام حسين (ع) شهرستان بافق در ادامه هدف از برگزاري فراخوان يكروزه بسيجيان را حفظ انسجام ،ایجاد آمادگی های عمومی در نيروهاي بسیجي، وهمچنين بالابردن توان رزمي بسيجيان عنوان كرد  و گفت : پياده روي نيروهاي بسيجي و برگزاري كلاس هاي آموزشي  و عقيدتي و رژه موتوري بسيجيان در سطح شهر از جمله برنامه هاي اين فراخوان  يكروزه مي باشد.

 

IMG_8691 IMG_8695 IMG_8697 IMG_8699

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده