رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
  • کد خبر : ۸۶۶۵۰
  • چاپ خبر : بافق رتبه برتر استان در اعزام مشمولان به خدمت سربازی را دارد / ولایتمداری و حسینی بودن مردم بافق، زبانزد عام و خاص است
فرمانده انتظامی استان یزد:

بافق رتبه برتر استان در اعزام مشمولان به خدمت سربازی را دارد / ولایتمداری و حسینی بودن مردم بافق، زبانزد عام و خاص است

سردار میرحیدری در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی جدید شهرستان، در اعزام جوانان به خدمت وظیفه با بیان برتری استان یزد و آمار بسیار خوب بافق در مجموع شهرستان ها بیان کرد: این نشان از تعهد و مسئولیت پذیری و غیرت مردم بافق در دفاع از کیان اسلامی و توجه به شعائر دینی دارد. […]

سردار میرحیدری در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی جدید شهرستان، در اعزام جوانان به خدمت وظیفه با بیان برتری استان یزد و آمار بسیار خوب بافق در مجموع شهرستان ها بیان کرد: این نشان از تعهد و مسئولیت پذیری و غیرت مردم بافق در دفاع از کیان اسلامی و توجه به شعائر دینی دارد.

به گزارش آفتاب بافق؛ سردار میرحیدری فرمانده انتظامی استان یزد در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی جدید شهرستان بافق با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت نظام و مقام معظم رهبری(مدظلةا لعالی) در قله عزت و اقتدار ایستاده است،افزود: در حالی که نظام استکبار تلاش برای تضعیف و کاهش پیشرفت اهداف انقلاب اسلامی را دارد، مشاهده می کنیم که ایران نه تنها در کشورهای اسلامی بلکه غیر اسلامی نیز در قلوب مردم به ویژه مظلومان نفوذ دارد.

وی ادامه داد: امروز پرچم عدالتخواهی و مبارزه مردم با ظلم در حول این محور احساس غرور می کنند و حاضرند برای دفاع از نظام و اسلام هزاران کیلومتر را بپیمایند تا در کنار رزمندگان ما در صف مقاومت قرار بگیرند که این نشانگر عزتمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

میرحیدری عزت و اقتدار ایران را حاصل خون پاک شهیدان و وفاداری مردم به اسلام و نظام دانست و اظهار کرد:همه نیروهای مسلح خدمت به ملت و کشوری را افتخار خود میدانند.

وی با بیان اینکه مردم مومن بافق پیش از انقلاب تاکنون ولایتمداری آنان زبانزد عام و خاص بوده،تصریح کرد: شرافت غیرتمندی، تدین و حماسه آفرینی این مردم در دوران دفاع مقدس و حضور آنان را در عرصه های مختلف را همواره شاهد بودیم.

فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به همت و تعامل خوبی که بین مسئولان شهرستان وجود دارد،گفت: این بر مسئولیت ما افزود که نگاه ویژه به این حوزه کنیم تا شأن و منزلت مردم حفظ شود.

وی از حمایت امام جمعه و فرماندار بافق به ویژه در بحث بهسازی محیط خدمت پلیس،مسئولان شهرستان و دستگاه ها،اعضای شورای تامین و همراهی آنان  تشکر کرد.

میرحیدری با اظهار خرسندی از کاهش 7 درصد سرقت ها که حاصل تلاش پرسنل خدوم فرماندهی انتظامی بافق، بسیج و دستگاه قضایی است، افزود: خوشبختانه در بافق آمار سرقت مسلحانه و شرارت ها صفر است و این نشان از معتقد بودن و پایبند بودن مردم و باعث افتخار است، چرا که موجب  ایجاد آرامش در شهر می شود.

وی در اعزام جوانان به خدمت وظیفه با بیان برتری استان یزد و آمار بسیار خوب بافق در مجموع شهرستان ها بیان کرد: این نشان از تعهد و مسئولیت پذیری و غیرت مردم بافق در دفاع از کیان اسلامی و توجه به شعائر دینی دارد.

فرمانده انتظامی استان یزد خواهان همکاری مسئولان و دستگاه ها با دستگاه های امنیتی به ویژه ناجا در جهت بهبود شرایط شهرستان شد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های بی دریغ سرهنگ محمد کمالی  و بیان تجربیات و موفقیت های سرگرد شهرام طولابی نژاد در حوزه های مختلف ماموریتی،انتخاب ایشان به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان را باعث افتخار استان دانست.

خبر: ن.رادمنش

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده