رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰
  • کد خبر : ۸۷۵۳۶
  • چاپ خبر : بیش از ۸۵ درصد مسیر بلوار باقرآباد در حوزه شهرداری تملک و آزادسازی شد

بیش از ۸۵ درصد مسیر بلوار باقرآباد در حوزه شهرداری تملک و آزادسازی شد

شهردار بافق گفت: با تلاش و پیگیری های مستمر تا کنون بیش از ۸۵ درصد از املاک مسیر بلوار باقر آباد در حوزه شهرداری خریداری و آزاد سازی شده است. به گزارش آفتاب بافق؛ سیدعلی نوروززاده با بیان اینکه قریب به سی هزار متر مربع از املاک در این حوزه نیاز به تملک و آزدسازی […]

شهردار بافق گفت: با تلاش و پیگیری های مستمر تا کنون بیش از ۸۵ درصد از املاک مسیر بلوار باقر آباد در حوزه شهرداری خریداری و آزاد سازی شده است.

به گزارش آفتاب بافق؛ سیدعلی نوروززاده با بیان اینکه قریب به سی هزار متر مربع از املاک در این حوزه نیاز به تملک و آزدسازی داشته افزود: علی رغم همه مشکلات موجود باقیمانده املاک در حال خریداری و آزاد سازی می باشد.

وی با بیان اینکه اجرای مرحله نخست این پروژه ۱۳۰ میلیارد ریال هزینه دارد خاطر نشان کرد: هم اکنون عملیات خاکبرداری و خاکریزی در بخش قابل توجهی از مسیر شروع شده است و طی هفته های آتی سرعت می گیرد.

شهردار بافق ادامه داد: طول مسیر پروژه بلوار باقرآباد از میدان بهارستان تا میدان گردشگری سه کیلومتر است که ۴۰۰ متر آن در محدوده شهری قرار دارد.

نوروززاده تصریح کرد: براساس توافق انجام شده شهرداری بافق عملیات عمرانی ۸۰۰ متر مسیر ابتدایی این بلوار را انجام خواهد داد.

وی در پایان افزود: با توجه به چشم انداز زیبای نخلستانها و اینکه ابتدا و انتهای مسیر از مقاصد مهم گردشگری شهرستان است، این بلوار به عنوان چهارراه ارتباط گردشگری در شهر بافق مورد استفاده قرار می گیرد.

منبع: روابط عمومی شهرداری بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده