رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶
  • کد خبر : ۹۳۱۲
  • چاپ خبر : اهتزار نام بافق بر قله موستاق آتا

اهتزار نام بافق بر قله موستاق آتا

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ در نشستي كه با حضور فرماندار بافق ، مدير عامل باشگاه ورزشي آهن و کوهنورد به نام کشورمان برگزار شد پيرو مسائل و هماهنگي صعود به قله "موستاق آتا" گفتگو و برنامه ريزي شد. فرماندار بافق با اشاره به هدف از اعزام و فتح قله موستاق آتا در […]

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ در نشستي كه با حضور فرماندار بافق ، مدير عامل باشگاه ورزشي آهن و کوهنورد به نام کشورمان برگزار شد پيرو مسائل و هماهنگي صعود به قله "موستاق آتا" گفتگو و برنامه ريزي شد.

فرماندار بافق با اشاره به هدف از اعزام و فتح قله موستاق آتا در چين توسط اين كوهنورد بنام كشورمان گفت : هدف از فتح اين قله برافراشتن پرچم جمهوري اسلامي ايران و احتزار نام بافق بر قله 7 هزار متري موستاق آتا مي باشد.

سيد مهدي طلايي مقدم افزود : مهمترين هدف و برنامه از فتح اين قله بزرگ دنيا كه به لقب " پدر كوههاي يخي دنيا " معروف است ، نصب پرچم و نشان يوزپلنگ آسيايي با اين عنوان " بافق زيستگاه امن يوزپلنگ آسيايي" مي باشد.

مرتضی عطری اشکذری درباره فتح قله موستاق آتا گفت : اين قله با ارتفاع 7546 متر به عنوان پدر كوههاي يخي دنيا لقب گرفته كه در كشور چين مي باشد.

اين کوهنورد به نام کشورمان به صعود‌های موفقیت آمیز خود به قله‌های دماوند، سبلان، آرارات ترکیه، قله 7010 متری خانتانگری، آیلندپیک و کمپ اصلی اورست اشاره کرد و گفت: برنامه صعود به قله موستاق آتا با برند بافق و نام يوزپلنگ آسيايي در 31 تير ماه سال جاري در كشور چين به مدت 20 روز انجام خواهد شد.

IMG_0737 IMG_0739 image_92968

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده