رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۷
  • کد خبر : ۱۳۲۷۵۵
  • چاپ خبر : دیدار رییس دامپزشکی بافق با مدیر جهاد کشاورزی شهرستان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی

دیدار رییس دامپزشکی بافق با مدیر جهاد کشاورزی شهرستان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی

فرزانه سالاری رییس دامپزشکی شهرستان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی با رئیس و نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی شهرستان بافق دیدار نمود.  به گزارش آفتاب بافق؛ سالاری در این دیدار ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی به حاضرین، بر ضرورت برنامه ریزی و تلاش و همکاری جهاد کشاورزی و ادارات مرتبط با این حوزه در […]

فرزانه سالاری رییس دامپزشکی شهرستان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی با رئیس و نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی شهرستان بافق دیدار نمود.

 به گزارش آفتاب بافق؛ سالاری در این دیدار ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی به حاضرین، بر ضرورت برنامه ریزی و تلاش و همکاری جهاد کشاورزی و ادارات مرتبط با این حوزه در جهت پیشرفت و ارتقاء بخش مهم تولید و تامین مواد غذایی که یکی از ضروری ترین نیازهای جامعه می باشد، تاکید نمود.

 رییس دامپزشکی بافق در ادامه افزود: اهمیت فعالیت جهاد کشاورزی به دلیل ارتباط مستقیم با قشر مولد جامعه یعنی کشاورزان، دامداران و تولیدکنندگان بسیار ارزشمند است و بر ‌کسی پوشیده نیست.

این مقام مسئول عنوان کرد: با توجه به مسئولیت خطیری که در حوزه دامپروری، کشاورزی، نانوایی ها و تنظیم بازار وجود دارد، زحمات و خدمات مدیر و کارکنان جهاد کشاورزی قابل تقدیر است.

مهندس عسکری مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نیز در این دیدار از همکاری بی نظیر دامپزشکی در تمامی زمینه ها تشکر و قدردانی نمود و اظهار داشت: پاسخگویی و رفتار جهادی از ویژگی های مهم مدیران باید باشد و امروز بیشتر از هر زمان دیگر به جلب رضایت مردم نیاز داریم و باید در این جهت حرکت کنیم.

دیدار با نماینده ولی فقیه، مسئول امور دام و مسئول ترویج جهاد کشاورزی شهرستان و تبریک هفته و قدردانی از اقدامات انجام شده در شهرستان، بخش پایانی این ملاقات بود.

منبع: روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده