رفتن به بالا
  • شنبه - ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷
  • کد خبر : ۱۳۲۷۷۱
  • چاپ خبر : بازدید امام جمعه بافق از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان +تصاویر

بازدید امام جمعه بافق از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان +تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه شهرستان بافق با حضور در مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ضمن دیدار با کارکنان این مرکز از فعالیت های در حال انجام آنجا بازدید کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ در این دیدار،دهستانی مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان ضمن خوشامدگویی به امام جمعه بافق […]

حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه شهرستان بافق با حضور در مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ضمن دیدار با کارکنان این مرکز از فعالیت های در حال انجام آنجا بازدید کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ در این دیدار،دهستانی مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان ضمن خوشامدگویی به امام جمعه بافق گزارشی از فعالیت های این مرکز ارائه کرد و به همراهی وی از کلاس های بچه ها بازدید صورت گرفت.

کلاس های نقاشی، کاردستی، فن بیان، قصه گویی و مجسمه سازی از جمله برنامه های این کانون است.

امام جمعه بافق نیز ضمن خداقوت به تمامی کادر فعال در آن مرکز به داستان نویسی کودکان اشاره کرده و گفت: در همین سنین کودکی، بچه ها را با نوشتن آشنا کنید تا در آینده، قلمی روان داشته باشند.

وی همچنین به خوشنویسی فرزندان اشاره کرد و افزود: باید کلاس های خوشنویسی با مداد وخودکار را در سطح شهر برگزار کنیم تا فرزندان ما خطی زیبا داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی تاکید کرد: حتما قصه ها و داستان هایی که این بچه ها بازگو می کنند در یک مجموعه ای نوشته شود و با ویرایش زیبایی به نام خود بچه ها در یک کتاب مستقلی چاپ شود که اولا تشویقی برای دیگران می شود و ثانیا باعث تقویت اعتماد به نفس فرزندان ما در کودکی خواهد شد.

دهستانی نیز در این دیدار از کمبود فضای مناسب و عدم امکانات کافی در این مجموعه گلایه کرد و افزود: مسئولین به ما قول داده بودند که تابستان امسال، یک فضایی بهتر و بزرگتر را به ما تحویل می دهند که همچنان منتظر این وعده هستیم.

منبع:روابط عمومی نهادامامت جمعه شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده