رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۵ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۲
  • کد خبر : ۱۳۲۸۷۴
  • چاپ خبر : کمک 724 میلیون ریالی کارکنان مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد

کمک 724 میلیون ریالی کارکنان مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد

 به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیر و به نیت سلامتی و عاقبت بخیری خانواده بزرگ مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران، کارکنان این مجتمع، مبلغ 724,580,176 ریال را برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد به ستاد دیه استان یزد اهدا کردند. به گزارش آفتاب بافق، این مبلغ شامل 604,580,176 ریال از محل مشارکت […]

 به مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیر و به نیت سلامتی و عاقبت بخیری خانواده بزرگ مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران، کارکنان این مجتمع، مبلغ 724,580,176 ریال را برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد به ستاد دیه استان یزد اهدا کردند.

به گزارش آفتاب بافق، این مبلغ شامل 604,580,176 ریال از محل مشارکت پرسنل مجتمع در پویش کمک مومنانه(نذر اضافه کار) و 120,000,000 ریال از محل اختصاص هزینه قربانی توسط یکی از پرسنل مجتمع به این موضوع جمع آوری شده است. این اقدام خیرخواهانه در جشن گلریزان که توسط ستاد دیه استان یزد در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۴ برگزار شد، به وقوع پیوست.

 امیری رئیس روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران با  اعلام این خبر افزود: “این اقدام نمادی از همبستگی و انسان‌دوستی خانواده بزرگ مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی است و  از تمامی کارکنانی که با سخاوت و دلگرمی در این پویش شرکت کردند،  به ویژه همکار عزیزی که هزینه قربانی خود را به این موضوع اختصاص دادند، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نماییم.”

رئیس روابط عمومی مجتمع همچنین از  کارکنانی که تاکنون موفق به شرکت در پویش کمک مومنانه نشده اند، دعوت کرد تا در صورت تمایل به واحد روابط عمومی مراجعه  و با اختصاص حداقل یک ساعت از اضافه‌کار خود  به این پویش انسان‌دوستانه بپیوندند. به امید اینکه این تلاش مشترک، مایه شادی دل‌ها و رفع مشکلات نیازمندان گردد و الگویی برای سایر نهادها و سازمان‌ها باشد.

منبع: روابط عمومی و پایگاه مقاومت شهید جعفرزاده مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده