رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۶ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۲
  • کد خبر : ۱۳۲۸۹۹
  • چاپ خبر : دیدار شهردار و اعضای شورای شهر با بانوی کماندار بافقی

دیدار شهردار و اعضای شورای شهر با بانوی کماندار بافقی

سید علی نوروززاده به همراه اعضای شورای شهر بافق با حضور در منزل مبینا فلاح بانوی قهرمان کماندار بافقی دیدار و گفت و گو کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ در این دیدار شهردار بافق ضمن تبریک و قدردانی از بانوی کماندار گفت: استعداد و استمرار شما طی این سال ها، در رشته تیراندازی با کمان […]

سید علی نوروززاده به همراه اعضای شورای شهر بافق با حضور در منزل مبینا فلاح بانوی قهرمان کماندار بافقی دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ در این دیدار شهردار بافق ضمن تبریک و قدردانی از بانوی کماندار گفت: استعداد و استمرار شما طی این سال ها، در رشته تیراندازی با کمان سبب موفقیت در راهیابی به المپیک ۲۰۲۴ پاریس شد و این پیروزی، برگ زرین دیگری بر افتخارات ورزش کشور و شهرستان بافق رقم زد.

نوروززاده بیان داشت: همشهریان به وجود شما افتخار می کنند و این پیروزی شما، انگیزه تلاش و باور به موفقیت را در بقیه ایجاد کرده است.

وی در پایان صحبت های خود برای این بانوی خوش آتیه بافقی آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

علی اصغر رنجبر رییس شورای شهر نیز در این دیدار ضمن افتخار به بانوی قهرمان بافقی، تصریح کرد: قطعا این پیروزی حاصل مشارکت جمعی خانواده، کادر فنی و تلاش های شخص شما بوده و در آینده نیز بیشتر شاهد این پیروزی ها خواهیم بود.

وی خاطر نشان کرد: شهرداری و شورای شهر حمایت خود را از شما اعلام می کند.

گفتنی است؛ در پایان این دیدار به رسم یادبود لوح تقدیر و هدایایی تقدیم مبینا فلاح شد.

منبع: روابط عمومی شهرداری بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده