رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۷ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۴
  • کد خبر : ۱۳۲۹۰۸
  • چاپ خبر : پیام امام جمعه بافق به مناسبت روز قوه قضاییه

پیام امام جمعه بافق به مناسبت روز قوه قضاییه

به گزارش آفتاب بافق؛ حجت الاسلام حسینی امام جمعه بافق در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و 72 تن از یاران باوفای وی، فرا رسیدن روز قوه قضاییه را به رییس دادگستری، دادستان، قضات وکارکنان متعهد دادگستری شهرستان بافق تبریک عرض نمود. متن پیام به شرح ذیل می باشد: بسم الله الرحمن […]

به گزارش آفتاب بافق؛ حجت الاسلام حسینی امام جمعه بافق در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و 72 تن از یاران باوفای وی، فرا رسیدن روز قوه قضاییه را به رییس دادگستری، دادستان، قضات وکارکنان متعهد دادگستری شهرستان بافق تبریک عرض نمود.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفتم تیرماه، سالروز شهادت مظلومانه سیدالشهدای انقلاب، آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران وفادار ایشان است که این روز را به دلیل عظمت این شهیدان گرانقدر به نام «روز قوه قضائیه» نامگذاری کرده اند، شهدای عزیزی که خون پاک آنها ، موجب بصیرت بیش از پیش ملت شهیدپرور ایران اسلامی شد.

قوه قضائیه از ارکان مهم و تاثیرگذار در جمهوری اسلامی به شمار می رود که نقش بی بدیلی در صیانت از ارزش‌های فرهنگی، اجتماعی  و آرمان های والای اسلام و انقلاب داشته و اجرای قانون اساسی را رصد می کند.

تحقق عدالت و برپایی حکومتی برپایه عدل و داد در جامعه، یکی از مهمترین آرمان های جمهوری اسلامی بود که نه تنها تحقق عدالت در جامعه که البته بخش اعظمی از امنیت، نظم، آسایش و آرامش مردم نیز مرهون زحمات تلاشگران دستگاه قضا است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دستگاه قضا از جمله حضرات آیات بهشتی، قدوسی و رئیسی، “روز قوه قضاییه” را حضور ریاست محترم دادگستری، دادستان محترم، قضات وکارکنان متعهد دادگستری شهرستان بافق تبریک عرض نموده و برای همه این عزیزان، عزت و سرافرازی و توفیق خدمت به مردم شریف وقدرشناس این شهرستان را از خداوند متعال مسألت دارم.

سیدعباس حسینی باقرآبادی

امام جمعه شهرستان بافق

۱۴۰۳/۰۴/۰۷

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده