رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۵
  • کد خبر : ۱۳۲۹۱۱
  • چاپ خبر : دعوت امام جمعه بافق از مردم برای حضور پرشور در انتخابات

دعوت امام جمعه بافق از مردم برای حضور پرشور در انتخابات

به گزارش آفتاب بافق؛ حجت الاسلام حسینی امام جمعه بافق در پیامی از مردم عزیز شهرستان دعوت کرد با حضور پرشور خود در انتخابات شرکت کنند. متن پیام بدین شرح است؛ به نام خداوندی که خالق زیبایی هاست مردم عزیز و همیشه در صحنه شهرستان بافق؛ هزاران درود و سلام خالصانه خدمت همه شما مردان […]

به گزارش آفتاب بافق؛ حجت الاسلام حسینی امام جمعه بافق در پیامی از مردم عزیز شهرستان دعوت کرد با حضور پرشور خود در انتخابات شرکت کنند.

متن پیام بدین شرح است؛

به نام خداوندی که خالق زیبایی هاست

مردم عزیز و همیشه در صحنه شهرستان بافق؛

هزاران درود و سلام خالصانه خدمت همه شما مردان و زنانی که در طول ۴۵ سال گذشته، حضور خود را در عرصه های مختلف نشان داده و همیشه در دفاع از نظام و انقلاب، پایدار و مقاوم بودید.

شما مردم انقلابی و متدین، در انتخابات مجلس شورای اسلامی که در یازدهم اسفند ماه ۱۴۰۲ برگزار گردید مانند همیشه درخشیدید و با حضور بیش از ۸۰ درصدی خود در پای صندوق های رای، برگ زرین دیگری بر افتخارات شهرمان افزودید.

اما خدای متعال اینگونه برایمان رقم زد که رئیس جمهور مردمی و خدوم ما مرحوم آیت الله رئیسی از کنار ما برود و این تکلیف بر دوش ما قرار بگیرد که با  فاصله ای کمتر از چهار ماه از انتخابات گذشته، مجدداً در روز هشتم تیرماه برای رای دادن آماده شویم و برای انتخاب فردی اصلح برای سکّانداری کشورمان به پاخیزیم.

پس حواسمان باشد که در آستانه آزمونی بزرگ و سخت قرار داریم که لازم است فردی را برگزینیم که مصلحت اسلام، کشور و مردم را مد نظر بگیرد و برای تعالی آنها تلاش کند.

اما همشهریان عزیز!

هرچند انتخاب فردی اصلح برای سکّانداری کشور عزیزمان ایران در منصب ریاست جمهوری، وظیفه شرعی و قانونی برای همگان است تا آینده خود و کشورمان را تضمین کرده و پیشرفت های چشمگیری به دست آوریم اما آنچه در این عرصه بیش از هر چیز دیگری ارزشمند است و روی دشمنان ما را سیاه و دل امام زمان (ع) را شاد می کند حضورپرشور و مشارکت بالای شما عزیزان در شعب اخذ رای است که بار دیگر توطئه ها و وسوسه های بدخواهان را نقش بر آب می کند.

اینجانب، یقین دارم مثل همیشه آبروی شهرتان را خواهید خرید و با خلق حماسه ای زیبا به همراه اعضای خانواده خود در روز جمعه، هشتم تیرماه، بار دیگر تصویری از شهرتان به همگان ارائه خواهید کرد که نام زیبای بافق را بیش از پیش درخشان می کند. 

از همه زنان و مردان غیور شهرستان بافق درخواست میکنم در اولین ساعات روز جمعه، با حضور چشمگیر خود در شعب اخذ رای، چنان حماسه ای بیافرینند که موجب حیرت و شگفتی شود که به حول و قوه الهی چنین خواهد شد.

سایه تان مستدام 

عزتتان پایدار

 سیدعباس حسینی باقرآبادی 

امام جمعه شهرستان بافق 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده