رفتن به بالا
  • جمعه - ۸ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۵
  • کد خبر : ۱۳۲۹۲۴
  • چاپ خبر : حضور،مشارکت و سرعت عمل در انتخابات/ مطمئنم مردم ولایی،انقلابی و همیشه در صحنه بافق حضور حداکثری در انتخابات خواهند داشت
امام جمعه بافق؛

حضور،مشارکت و سرعت عمل در انتخابات/ مطمئنم مردم ولایی،انقلابی و همیشه در صحنه بافق حضور حداکثری در انتخابات خواهند داشت

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اطمینان از حضور حداکثری مردم ولایی و انقلابی بافق در این انتخابات اظهار کرد: مردم بافق از اول انقلاب تاکنون در همه صحنه ها درخشیده اند اما آنچه واضح است حضور،مشارکت و سرعت در عمل است. وقتی ما وظیفه ای در برابر خداوند متعال داریم باید در انجام آن سرعت […]

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اطمینان از حضور حداکثری مردم ولایی و انقلابی بافق در این انتخابات اظهار کرد: مردم بافق از اول انقلاب تاکنون در همه صحنه ها درخشیده اند اما آنچه واضح است حضور،مشارکت و سرعت در عمل است. وقتی ما وظیفه ای در برابر خداوند متعال داریم باید در انجام آن سرعت عمل داشته باشیم.

به گزارش آفتاب بافق؛ حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه بافق صبح امروز در اولین دقایق آغاز رأی گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در مسجد جامعه بافق رأی خود را در صندوق انداخت.

وی در گفتگویی کوتاه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور آیت الله رئیسی،شرکت در انتخابات را وظیفه شرعی هر فرد دانست و گفت: خداوند در قرآن می فرماید: ” هر کاری در این دنیا انجام دهید آن را نوشته و اثر آن را هم می نویسیم. ” رأی دادن مانند دیگر اعمال ما است که در قیامت باید نسبت به آن پاسخگو باشیم. در روز قیامت از ما سوال می شود که چرا رأی دادیم،به چه کسی و با چه نیتی رأی دادیم و اثر این رأی چه شد.

وی با اطمینان از حضور حداکثری مردم ولایی و انقلابی بافق در این انتخابات اظهار کرد: مردم بافق از اول انقلاب تاکنون در همه صحنه ها درخشیده اند اما آنچه واضح است حضور،مشارکت و سرعت در عمل است. وقتی ما وظیفه ای در برابر خداوند متعال داریم باید در انجام آن سرعت عمل داشته باشیم.

امام جمعه بافق از همه مردم خواست در ساعات اولیه انتخابات در شعب اخذ رأی حضور داشته باشند و با تعقل و تفکر که چه کسی برای آینده ما و کشور مثمر ثمر است،رأی خود را به صندوق بیاندازند.

خبر: م.بختیاری

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده