رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹
  • کد خبر : ۵۶۵۶۵
  • چاپ خبر : فعالیت های جهاد سازندگی با فرهنگ جهادی تحولی عظیم در نظام به وجود آورد
امام جمعه بافق:

فعالیت های جهاد سازندگی با فرهنگ جهادی تحولی عظیم در نظام به وجود آورد

حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی با اشاره به تلاش جهادگران جهاد سازندگی در شهرها،روستاها و دوران دفاع مقدس تصریح کرد: جهاد سازندگی با فرهنگ جهادی خود حرکت عظیمی را در شهرها،روستاها و جبهه ها برای خدمتگذاری به وجود آورد.انقلاب،نظام و جنگ ما مدیون فعالیت جهادگران است. به گزارش آفتاب بافق؛به مناسبت 27 خرداد سالروز تشکیل […]

حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی با اشاره به تلاش جهادگران جهاد سازندگی در شهرها،روستاها و دوران دفاع مقدس تصریح کرد: جهاد سازندگی با فرهنگ جهادی خود حرکت عظیمی را در شهرها،روستاها و جبهه ها برای خدمتگذاری به وجود آورد.انقلاب،نظام و جنگ ما مدیون فعالیت جهادگران است.

به گزارش آفتاب بافق؛به مناسبت 27 خرداد سالروز تشکیل جهاد سازندگی و هفته جهاد کشاورزی ظهر امروز مراسم گرامیداشتی با حضور امام جمعه شهرستان بافق و پرسنل این سازمان در محل نمازخانه این سازمان برگزار شد.

در ابتدا این مراسم حجة الاسلام و المسلمین سلیمانی،امام جمعه بافق ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس جهاد سازندگی به فرمان امام خمینی(ره) و هفته جهاد کشاورزی گفت: انتخاب نام جهاد سازندگی از سوی امام خمینی (ره) به معنای تلاش برای ساختن یک محیط ایده آل برای مردم بود که با همت مسئولان این امر تحقق یافت.

وی با اشاره به خدمات جهاد کشاورزی در عرصه های مختلف افزود: با تشکیل این سازمان جهادگران با تمام توان وارد عرصه شدند و چه بسیار جوانان انقلابی که در شب های تاریک با نبودن برق و امکانات تلاش می نمودند.

امام جمعه بافق تلاش جهادگران جهاد سازندگی در شهرها،روستاها و دوران دفاع مقدس را قابل توجه دانست و تصریح کرد: جهاد سازندگی با فرهنگ جهادی خود حرکت عظیمی را در شهرها،روستاها و جبهه ها برای خدمتگذاری به وجود آورد.انقلاب،نظام و جنگ ما مدیون فعالیت جهادگران است.

وی یادآور شد: در برخی از روستاهای بافق 3 یا 4 خانواده مشغول به زندگی بودند و متاسفانه از امکانات اولیه حتی برخوردار نبودند اما حضور جهاد کشاورزی و فعالیت های آنان در احداث مدرسه،حفر قنات برای کشاورزی و دیگر خدمات رفاهی بسیار ارزنده و قابل تقدیر است.

سلیمانی به نقش موثر جهاد کشاورزی در دوران دفاع مقدس و تقدیم نمودن شهیدانی در این عرصه خطیر برای آماده سازی زمینه حضور رزمندگان در جبهه،تصریح کرد: اگر تلاش شبانه روزی نیروهای جهاد در جبهه ها برای احداث خاکریزها،پل ها و احداث راه ها نبود، رزمندگان ما هرگز به پیروزی دست پیدا نمی کردند.

امام جمعه بافق در پایان سخنان خود به روح بلند و مطهر امام راحل(ره) درود فرستاد و از خداوند متعال برای شهدای جهاد سازندگی علو درجات را خواهان شد.

عکس: فاطمه ایرانی

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده