رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۰
  • کد خبر : ۷۳۸۱۱
  • چاپ خبر : گذر زمان نمی‌تواند یاد شهیدان را کم فروغ سازد / یادی از شهید حبیب الله تشکری
هر پنجشنبه یک شهید؛

گذر زمان نمی‌تواند یاد شهیدان را کم فروغ سازد / یادی از شهید حبیب الله تشکری

مقام معظم رهبری فرمودند:شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، مظهر حیات و درخشندگی است و گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد. به گزارش آفتاب بافق؛ گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست -ان‌شاءالله- جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد. شهید و شهادت در فرهنگ […]

مقام معظم رهبری فرمودند:شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، مظهر حیات و درخشندگی است و گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد.

به گزارش آفتاب بافق؛ گذشت زمان نتوانسته و نخواهد توانست -ان‌شاءالله- جلوه‌ نام و یاد شهیدان عزیز را کم‌فروغ سازد. شهید و شهادت در فرهنگ اسلامی، مظهر حیات و بقاء و حضور و درخشندگی است؛ و این مائیم که باید با ارتباط و اتصال به این مفهوم بلند و ماندگار، برای خود و جامعه و کشور خود، بلندی و ماندگاری به دست آوریم.

به یاد شهیدان بودن خود ادای وظیفه‌‌ای در این راه است.

سلام خدا بر ارواح طیبه‌ شهیدان و خانواده‌های صبور آنان و سلام بر روح مطهر شهید حبیب الله تشکری جوانمرد 26 ساله و حماسه آفرین روزهای نبرد با دشمن که با شرکت در عملیات های متعدد به دفاع از ناموس،میهن و نظام پرداخت. وی در صحنه نبرد با متجاوزان کشور در عملیات والفجر 8 و منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

شهید حبیب الله تشکری فرزند ابوالقاسم، سال 1341 در شهر بافق و خانواده ای مذهبی و سختکوش دیده به جهان گشود. وی پس از طی دوران کودکی مشغول به تحصیل تا مقطع راهنمایی شد.

شهید تشکری فعالیت های انقلابی خود را از پایگاه شهید صدوقی آغاز کرد و با اوج گیری نهضت انقلاب در فعالیت های سیاسی و نوشتن شعار بر روی دیوار نقش بسزایی داشت.

وی پس از تحصیل در آموزش و پرورش بافق مشغول به خدمت شد و در امورات کشاورزی نیز مددجوی پدرش بود.

این شهید والا مقام از کودکی علاقه بسیاری به شرکت در مجالس عزاداری اهل بیت (ع) و روضه خوانی داشت و در ایام محرم حضوری پررنگ در مراسمات سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) داشت.

اشتیاق شهید حبیب الله تشکری به جبهه سبب شد که با صدور فرمان امام (ره) مبنی بر دفاع از میهن اسلامی رهسپار صحنه نبرد شود و سرانجام تاریخ 1367/3/4 در عملیات والفجر 8 و منطقه شلمچه به شهادت رسید.

در این پنجشنبه به روح مطهر این شهید و تمام شهیدان 8 سال دوران دفاع مقدس درود می فرستیم.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده