رفتن به بالا
  • پنجشنبه - ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳
  • کد خبر : ۷۳۸۱۵
  • چاپ خبر : طنین تولد یکسالگی در “کافه کتاب پژواک”

طنین تولد یکسالگی در “کافه کتاب پژواک”

کافه کتاب پژاوک همزمان با روز درختکاری و تلطیف هوای نوروزی آغاز دومین سال فعالیت خویش را  در امور فرهنگی؛ هنری و ادبی شهرستان بافق جشن گرفت. به گزارش آفتاب بافق؛ همزمان با 15 اسفند و روز درختکاری “کافه کتاب پژواک” با مدیریت محسن شریعتی بافقی و حضور روساء و مدیران ادارت فرهنگی اداره از […]

کافه کتاب پژاوک همزمان با روز درختکاری و تلطیف هوای نوروزی آغاز دومین سال فعالیت خویش را  در امور فرهنگی؛ هنری و ادبی شهرستان بافق جشن گرفت.

به گزارش آفتاب بافق؛ همزمان با 15 اسفند و روز درختکاری “کافه کتاب پژواک” با مدیریت محسن شریعتی بافقی و حضور روساء و مدیران ادارت فرهنگی اداره از قبیل فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ آموزش و پرورش؛ دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت سنگ آهن مرکزی ایران- بافق با همراهی و همگامی جمعی از اساتید ادبیات و اهالی فرهنگ و هنر شهرستان بافق پس از یکسال فعالیت چشمگیر و پیوسته آغاز دومین سال خویش را جشن گرفت.

در این جشن و بزم صمیمی که در هنرسرای دانشگاه آزاد اسلامی بافق برگزار شد ادیبان و شعرا و اصحاب فرهنگ و هنر با تقدیر و سپاس از پویایی و سرزندگی جوانان کافه کتاب پژواک و تلاش و پشتکار محسن شریعتی بر قرار گرفتن اولویت فرهنگی در محورهای مختلف تاکید نمودند.

جذب و تشویق نوجوانان و جوانان علاقمند و مشتاق به فعالیت های فرهنگی از طریق ایجاد رشته های تحصیلی در دبیرستان های نمونه بافق و انجام  مشاوره و معرفی دانش آموزان مقطع دبیرستان دوره اول به کافه کتاب پژواک و اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری با حضور اساتید بافقی و صاحب نام استان یزد در راستای هماهنگی و همکاری بیشتربا ادارات فرهنگی و آموزشی سطح شهر مورد بازبینی و بررسی حاضرین قرار گرفت.

در این نشست مهندس رضا فلاح مبارکه با اشاره به تقویت و رشد پایه های فرهنگی برای پیشرفت و توسعه شهرستان بافق با نگاهی به موقعیت زمانی و مکانی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق از اعلام آمادگی شرکت های تابعه برای رفع دغدغه های فرهنگی وتلاش برای افزایش سرانه مطالعه کتاب در بین قشرهای مختلف خبر داد.

گفتنی است “کافه کتاب پژواک” از سال گذشته تاکنون جلسات مختلف بررسی و نشست های فرهنگی را با موضوع شعر و ادبیات و نقد آثار نویسندگان و همچنین خوانش نمایشنامه و فعالیت های نمایشی را برگزار نموده است و در سال گذشته محسن شریعتی مدیر این مجموعه فرهنگی بعنوان جوان نمونه فرهنگی بافق انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده