رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
  • کد خبر : ۷۴۰۰۷
  • چاپ خبر : دیدار مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت معدنچیان با مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق

دیدار مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت معدنچیان با مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق

مدیر عامل و اعضای هئیت مدیره شرکت معدنچیان صبح امروز با حضور در دفتر مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با رضا فلاح مبارکه دیدارو گفتگو کردند . به گزارش آفتاب بافق؛ در ابتدای این دیدار حسین ندافیان با تبریک انتصاب به مدیرعامل شرکت سنگ آهن بافق،گزارشی از آغاز به کار شرکت معدنچیان و […]

مدیر عامل و اعضای هئیت مدیره شرکت معدنچیان صبح امروز با حضور در دفتر مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با رضا فلاح مبارکه دیدارو گفتگو کردند .

به گزارش آفتاب بافق؛ در ابتدای این دیدار حسین ندافیان با تبریک انتصاب به مدیرعامل شرکت سنگ آهن بافق،گزارشی از آغاز به کار شرکت معدنچیان و عملکرد آن ارائه کرد و گفت: شرکت معدنچیان سال 72 با رویکرد کمک به بازنشستگان و نیروهای شاغل تاسیس شد. اوایل کار اقدامات خوبی انجام گرفت اما با گذشت زمان دچار مشکلاتی شد که شرکت به سمت تعطیلی رفت اما با پیگیری و مشورت با دوستان نظر بر این شد که اگر قرار است به عنوان پیمانکار معمولی کار را آغاز کنیم با مسائل و مشکلاتی مواجه خواهیم شد که با پیشنهاد و نظر محمد جواد عسکری و دیگر همکاران مقرر شد برخی کارهای خدماتی به این شرکت واگذار شود.

مدیر عامل شرکت معدنچیان با اشاره به تاکید عسکری و مسئولین شرکت به جهت استفاده از امکانات این شرکت برای شروع کار و قوی شدن بدنه آن،اظهار کرد: اکنون وسایلی که برای کار استفاده می شود همه متعلق به شرکت معدنچیان است و توسط نیروهای شرکت کار انجام می شود.

وی ادامه داد: در بحث خدمات خودرویی، مشاوره و تعمیرات لکوموتیو که اولین قرارداد ما بود و کار به بهترین شکل انجام گرفت و خوشبختانه مجدد قرار داد آن تمدید شد .

ندافیان بستر اصلی  پس از حل مشکلات را بحث نفر نیرو و خدمات به صورت مدام عنوان کرد و گفت:  خوشبختانه اکنون تمام حق و حقوق کارگر به موقع پرداخت می شود و بحث مطالبات نیز حل شده و هیچگونه شکایتی در این چندسال نداشته ایم.

وی پیرامون سرمایه گذاری با بیان اینکه اقدامات زیادی انجام گرفت،اظهار داشت: مشکلاتی به ویژه در بحث اقتصادی به وجود آمد که مانع از اتفاق می شد اما چون اهداف اولیه آن بود که هر چه درآمد در این زمینه کسب کردیم درصد قانونی آن را به سهامدار دهیم، این امر پذیرفته شد و آنچه در آمد حاصل از سود بود با توجه به رویکرد شرکت و مسئولان شرکت سنگ آهن بافق به سمت ماشین آلات و تجهیز وسایل معدنی و راه سازی برده شد و اکنون در حد شرکت جهاد نصر و کاوشگران هستیم.

مدیر عامل شرکت معدنچیان با اشاره به اینکه شرکت معدنچیان 3 هزار نفر نیرو دارد و با توجه به دستورات قبلی داده شده و نگاه اعضای هیئت مدیره مبنی بر اینکه نیروهای فعلی شرکت سنگ آهن را عضو کنیم،گفت:  مقدمات کار صورت گرفته و در آینده 6 هزار نیرو خواهیم داشت که با خانواده های آنان این رقم به 17 هزار نفر خواهد رسید و خواهشمند نگاه ویژه مدیریت شرکت سنگ آهن برای جلوگیری از برخی مسائل و مشکلات خواهیم بود.

در ادامه رضا فلاح مبارکه ضمن خوش آمد گویی با بیان اینکه رویکردی که نسبت به شرکت معدنچیان است بدون شک تقویت خواهد شد و این منوط به تقویت شما در انجام کارها و نظارت نیز است،افزود:  شرکت معدنچیان هیئت مدیره قوی دارد و امیدواریم از فرصتی که با وجود مدیران و معاونین ما در بدنه هیئت مدیره به عمل آمده،نهایت استفاده را شود.

وی رویکرد خود را همانند مدیران گذشته توجه به معدنچیان عنوان کرد و خواهان شد: خواهشمندم با توجه به قابلیت های بالایی که در نیروهای معدنچیان وجود دارد و با توجه به آنکه در سال های آتی بخشی از نیروها بازنشسته می شوند، با نیرو پروری و استفاده از تجربه مدیران از آنان برای آینده شرکت استفاده شود تا با رفتن نیروها در سال های آتی شرکت دچار مشکل نشود.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن با تاکید بر تکمیل تجهیزات افزود: شرکت سنگ آهن در این زمینه به معدنچیان کمک خواهد کرد.

وی در بحث نفر نیرو با بیان اینکه شرکت معدنچیان جزو شرکت هایی است که کمترین حاشیه را داشته اما هنوز جای کار دارد،یادآور شد: با واگذاری آنومالی ها نیاز به انجام کار معدنی خواهیم بود و وقتی معدنچیان از امکانات لازم برخوردار باشد بدون شک پیمانکاران بومی را مد نظر قرار خواهیم داد و این به نفع مجموعه خودمان نیز است.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده