رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹
  • کد خبر : ۷۴۰۴۰
  • چاپ خبر : بهترین اردوی تیم ملی هندبال طی30 سال فعالیتم در بافق برگزار شد / تشکر صمیمانه از مردم و مسئولان بافق
سرمربی تیم ملی هندبال جوانان ایران:

بهترین اردوی تیم ملی هندبال طی30 سال فعالیتم در بافق برگزار شد / تشکر صمیمانه از مردم و مسئولان بافق

ناهید غارسی در روز پایانی اردوی تیم ملی هندبال جوانان ایران با بیان اینکه چنین اردویی با چنین امکاناتی را در هیچ کجای کشور وجود ندارد ،تصریح کرد:  30 سال سابقه مربیگری دارم و براساس این سابقه می گویم بهترین اردوی تیم ملی بود که تا کنون به آن رفته ام. امیدوارم به عنوان مربی […]

ناهید غارسی در روز پایانی اردوی تیم ملی هندبال جوانان ایران با بیان اینکه چنین اردویی با چنین امکاناتی را در هیچ کجای کشور وجود ندارد ،تصریح کرد:  30 سال سابقه مربیگری دارم و براساس این سابقه می گویم بهترین اردوی تیم ملی بود که تا کنون به آن رفته ام. امیدوارم به عنوان مربی یکبار دیگر به اینجا دعوت شویم  تا ورزشکاران ما بدانند امکانات چیست،چرا که ما نه تنها در استان خود بلکه در هیچ کجای دیگر چنین امکاناتی نداریم.

به گزارش آفتاب بافق؛ ناهید غارسی سرمربی تیم ملی هندبال جوانان ایران در گفتگو با خبرنگار آفتاب بافق گفت: از شهرستان بافق تقاضای برگزاری اردویی برای حضور اعضای تیم ملی جوانان جهت انتخاب برای حضور در مسابقات آسیا نمودیم که سال آینده در لبنان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه 35 نفر در این اردو شرکت داشتند که 5 نفر از بافق و 2 نفر از یزد می باشند که با تیم ملی به رقابت پرداختند،اظهار کرد: ورزشکاران بافقی در سطح بسیار خوبی قرار دارند و بازی خوب آنان نشان دهنده مربیان ایده آل آنان است که باید قدردانی کرد.

غارسی برگزاری چنین اردویی با چنین امکاناتی را در هیچ کجای کشور قابل مقایسه ندانست و تصریح کرد:  30 سال سابقه مربیگری دارم و 18 سال مربی تیم ملی جوانان و بزرگسالان هستم و حداقل 100 مقام قهرمانی اول در سطح کشور را در کارنامه خود دارم و براساس این سابقه می گویم بهترین اردوی تیم ملی بود که تا کنون به آن رفته ام. امکانات بسیار عالی در اختیار ما قرار گرفت و در مدت حضورم در این شهر بسیار از مهمان نوازی بافقی ها لذت بردم و امیدوارم به عنوان مربی یکبار دیگر به اینجا دعوت شویم  تا ورزشکاران ما بدانند امکانات چیست،چرا که ما نه تنها در استان خود بلکه در هیچ کجای دیگر چنین امکاناتی نداریم.

وی پتانسیل بچه های بافق را بسیار خوب عنوان کرد و افزود: اما چون ورزشکاران در مسابقات خیلی حضور نداشته اند خود به خود از بچه های تیم ملی عقب می مانند و علت این است ورزشکاران تیم ملی هر کدام 15 سال سابقه بازی دارند و حداقل 60 بازی انجام داده اند.

مربی تیم ملی هندبال جوانان کشور خطاب در پایان به مردم بافق گفت: قدر مسئولان خود را بدانید، زیرا آنان از جوانی خود برای شما مایه می گذارند و ای کاش چند نفر از این مسئولان در کشور داشتیم تا آن زمان شاهد پیشرفت بسیار زیاد ورزش ایران بودیم.

وی صمیمانه از مردم شریف بافق،مدیر عامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق،مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی آهن، فخری مربی هندبال، دهقان و رنجبر مسئول امور بانوان در ورزش شرکت و ورزشکاران بافقی  تشکر و قدردانی کرد.

شایان ذکر است؛ از بین 35 نفر شرکت کننده در این اردو 16 نفر برای حضور در مسابقات آسیا انتخاب خواهند شد.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده