رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
  • کد خبر : ۷۴۰۴۲
  • چاپ خبر : مسئولان ورزش باید از استعداد های هندبال در بافق حمایت کنند
مربی هندبال باشگاه فرهنگی ورزشی آهن :

مسئولان ورزش باید از استعداد های هندبال در بافق حمایت کنند

فخری در مراسم اختتامیه اردوی تیم ملی هندبال جوانان ایران با اشاره به پتانسیل های خوب ورزشکاران بافقی گفت: ما با عملکرد خوب خود نشان دادیم که می توانیم و برای ادامه راه نیاز به حمایت مسئولان است. به گزارش آفتاب بافق؛ فخری مربی هندبال باشگاه فرهنگی ورزشی آهن و نائب رئیس هیئت هندبال شهرستان […]

فخری در مراسم اختتامیه اردوی تیم ملی هندبال جوانان ایران با اشاره به پتانسیل های خوب ورزشکاران بافقی گفت: ما با عملکرد خوب خود نشان دادیم که می توانیم و برای ادامه راه نیاز به حمایت مسئولان است.

به گزارش آفتاب بافق؛ فخری مربی هندبال باشگاه فرهنگی ورزشی آهن و نائب رئیس هیئت هندبال شهرستان بافق پیرامون برگزاری اردوی تیم ملی هندبال جوانان ایران در بافق گفت:  سومین اردوی تیم ملی هندبال جهت آمادگی برای حضور در مسابقات آسیایی 2019 بیروت به مدت 5 روز در بافق برگزار شد.

وی افزود: امسال نتوانستیم تیم جوانان خود را در مسابقات کشوری شرکت دهیم اما چون از پتانسیل بسیار خوب ورزشکاران خود آگاهی داشتیم، پیگیری به جهت برگزاری این اردو نمودیم که 5 نفر از جوانان بافقی نیز حضور داشتند و عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دادند.

فخری با بیان اینکه 2 تن از نونهالان بافقی زیر 13 سال به اردوی تیم ملی نونهالان دعوت شده اند،یادآور شد: این اردو اواخر اسفند ماه برگزار خواهد شد.

وی حضور مربی تیم ملی جوانان هندبال ایران را نقطه قوتی برای مربیان و ورزشکاران بافقی دانست و گفت: تلاش کردیم نهایت استفاده را از این فرصت داشته باشیم. از غارسی دعوت کردیم تا هر روز چند ساعتی برای در تمرینات ورزشکاران ما شرکت داشته باشد. وی استعداد یابی ما را تایید نمود و امیدواریم این تجربه انگیزه ای برای مربیان و ورزشکاران باشد و برای ادامه راه نیاز به حمایت مسئولان است.

مربی هندبال باشگاه فرهنگی ورزشی آهن بافق سال 97 را سالی بسیار خوب برای هندبال بافق عنوان کرد و تصریح کرد: ما با عملکرد خوب خود نشان دادیم که می توانیم و نیازمند حمایت سرپرست و مدیرعامل باشگاه آهن هستیم و انتظار داریم از شروع سال 98 با انگیزه ای ببیشتر در این عرصه عمل کنیم .

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده