رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۲
  • کد خبر : ۷۴۰۸۷
  • چاپ خبر : جشن تولد بهارانه زمستانی ها  +تصاویر

جشن تولد بهارانه زمستانی ها +تصاویر

در چند قدمی بهار، عده‌ای به قصد بهاری كردن دلهای کودکان یتیم، دست‌به‌دست هم دادند و تولدی گرفتند تا شادی و لبخند از اعماق دل را به آنان هدیه دهند. به گزارش آفتاب بافق؛ بزرگترين و مهمترين درس اسلام، محبت به كودكان يتيم است و در يكی از اين روزهای مانده به بهار، عده‌ای با […]

در چند قدمی بهار، عده‌ای به قصد بهاری كردن دلهای کودکان یتیم، دست‌به‌دست هم دادند و تولدی گرفتند تا شادی و لبخند از اعماق دل را به آنان هدیه دهند.

به گزارش آفتاب بافق؛ بزرگترين و مهمترين درس اسلام، محبت به كودكان يتيم است و در يكی از اين روزهای مانده به بهار، عده‌ای با دل های بزرگ خود با برگزاری جشن تولدی برای کودکان یتیم، گل لبخند بهار را بر لبان آنان کاشتند.

امشب جشن تولد شصت کودک يتيم، جشن خندان لب‌هايی است كه سخت می‌خندند، جشن حک شدن خاطره‌ای خوش بر صفحه ذهن بچه‌هايی است که فرشتگان زمینی خداوند هستند.

این مراسم با حضور فرماندار بافق، بخشدار، مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری و همکاران وی، شهردار آهنشهر،رئیس اداره ورزش و جوانان،رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، دبیر ستاد زکات و برخی دیگر از مسئولان در هتل نیکان برگزار شد.

فرماندار بافق در سخنانی کوتاه با اظهار خرسندی از حضور در این مراسم ضمن خداقوت به مادران کودکان حاضر در این جشن که بار زندگی را به دوش دارند،از هاشمی پور رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)،حجت الاسلام عسکری دبیر ستاد زکات و دیگر همکاران این نهاد و نیز حضور زارع مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری و همکاران وی،بخشدار،اصحاب رسانه و منصور رحیمی مدیر گروه آرین که باعث رونق این برنامه بودند، تشکر کرد.

وی با بیان اینکه سعی می شود در طول سال که در جمع خانواده های تحت حمایت کمیته امداد حاضر می شویم، کمک کار باشیم،خطاب به کودکان این جشن گفت: بسیار افرادی که در کشور به عنوان استاد دانشگاه، پزشک، مهندس و مدیر نقش آفرینی می کنند از چنین خانواده هایی رشد کرده اند و شما باید قدر موقعیت فعلی را بدانید ،چرا که نظام مقدس جمهوری اسلامی و کمیته امداد برای شما پدری می کنند.

زاده رحمانی یادآور شد: با ساخت و بهره برداری از 18 واحد مددجویان کمیته امداد،پرونده مددجویان فاقد مسکن در شهرستان بافق بسته خواهد شد.

وی با آرزوی موفقیت و آینده ای روشن و خوب برای کودکان،افزود: مدارس شهرستان بافق توجه بسیاری به کودکان تحت حمایت کمیته امداد دارد و اردوهای سیاحتی و زیارتی که در بافق برای شما برگزار می شود،در شهرهای دیگر نیست و ما نیز به سهم خود در خدمت شما و خانواده هایتان هستیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی بافق در حاشیه این برنامه با بیان اینکه بافق 197 یتیم و کودک طرح محسنین دارد،اظهار کرد: با همراهی شرکت سنگ آهن مرکزی بافق از سال گذشته این برنامه در هتل نیکان اجرا شد و در هر فصل جشن تولد برای این کودکان گرفته می شود.

وی ضمن تشکر از مدیرعامل شرکت سنگ آهن بافق، خیرین و حامیان به جهت برگزاری این جشن افزود:  جشن تولد برای  60 نفر از کودکان یتیم برگزار شد که 40 نفر از آنان آرزوی آن را داشتند و درخواست خود را برای حامیان فرستاده بودند. جا دارد از تمام کسانی که ما را در برگزاری این مراسم یاری کردند،تشکر نمایم.

اجرای گروه آرین و خواننده نسل جوان امیر محمد عباسی بافقی،برش کیک و اهدای هدیه به کودکان از جمله برنامه های این جشن بود.

و اما کلام آخر آفتاب بافق؛ ثبت يک لبخند بر غنچه لب‌های كودكانی كه علی ‌رغم سن كم، ممكن است نبود پدر را حس كنند، در آستانه نوروز، شايد شايسته‌ترين و لذت‌بخش‌ترين كاری باشد كه هر فردی، بتواند در انجام آن شريک شود.

عکس: م. تقی زاده بافقی

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده