رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴
  • کد خبر : ۷۴۱۳۹
  • چاپ خبر : جشنواره جابربن حیان شهرستان بافق برگزار شد

جشنواره جابربن حیان شهرستان بافق برگزار شد

جشنواره پژوهشی جابربن حیان در سالن مدرسه راهنمایی نمونه اندیشه بافق با حضور مسئولین استانی و شهرستان برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق؛  جشنواره پژوهشی طرح جابر بن حیان بافق مقطع ابتدایی با حضور 29 آموزشگاه  و 360طرح باحضور ابراهیمی رئیس اداره تکنولوژی و گروههای آموزشی، عباسی کارشناس اداره تکنولوژی و گروههای آموزشی و عشایری […]

جشنواره پژوهشی جابربن حیان در سالن مدرسه راهنمایی نمونه اندیشه بافق با حضور مسئولین استانی و شهرستان برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق؛  جشنواره پژوهشی طرح جابر بن حیان بافق مقطع ابتدایی با حضور 29 آموزشگاه  و 360طرح باحضور ابراهیمی رئیس اداره تکنولوژی و گروههای آموزشی، عباسی کارشناس اداره تکنولوژی و گروههای آموزشی و عشایری استان، قاسم زاده رئیس آموزش و پرورش، مدیرروابط عمومی شرکت سنگ آهن و مدیران مدارس با موضوعاتی علمی، تحقیق، ساخت، مدل و طراحی در مدرسه نمونه اندیشه بافق  برگزار و افتتاح شد.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان بافق در حاشیه این جشنواره در گفتگویی کوتاه با خبرنگار ما گفت:این جشنواره بهترین فرصت برای تجلی آموخته‌ها و معرفی دست آوردهای دانش آموزان دوره ابتدایی است.

قاسم زاده اظهار کرد:جشنواره جابر بن حیان با هدف ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس در دانش آموزان مقطع ابتدایی برگزار می شود که در این جشنواره مدیران و مربیان مدارس به همراه دانش آموزان خود طرح ها، خلاقیت و توانمندی های خود را به نمایش می‌گذارند.

او تأکید کرد:خوشبختانه طرح های بسیار خوبی در این جشنواره به نمایش گذاشته شده است که امید داریم با تقویت این حس در دانش آموزان موجب شکوفایی بیشتر استعدادهای بالقوه در آنها شویم.

در پایان مسئولین از طرح ها، خلاقیت ها و نوآوری های دانش آموزان بازید کردند.

لازم بذکر است با حضور داوران آثار برترجهت حضور در   مسابقات استانی انتخاب خواهدشد.

عکس: م. تقی زاده 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده