رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
  • کد خبر : ۱۰۰۹۰۵
  • چاپ خبر : برگزاری کارگاه نهایی آموزش مقدماتی مداحی در بافق
مسئول کانون دانش آموختگان الزهرا (س):

برگزاری کارگاه نهایی آموزش مقدماتی مداحی در بافق

کانون دانش آموختگان بافق کارگاه نهایی آموزش مقدماتی مداحی با حضور شجاعی از کرمان برگزار کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ زهرا زارعی مسئول کانون دانش آموختگان الزهرا (س) گفت : هنرآموزان در این کارگاه که به مدت یک روز ( 8 ساعت ) برگزار شد با تکنیک های مولودی خوانی و مداحی و سبک های […]

کانون دانش آموختگان بافق کارگاه نهایی آموزش مقدماتی مداحی با حضور شجاعی از کرمان برگزار کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ زهرا زارعی مسئول کانون دانش آموختگان الزهرا (س) گفت : هنرآموزان در این کارگاه که به مدت یک روز ( 8 ساعت ) برگزار شد با تکنیک های مولودی خوانی و مداحی و سبک های مختلف آشنا شدند..

وی افزود: قبل از ورود به این کارگاه هنر آموزان در دوره 12 ساعته طی یک ماه مهارت های مقدماتی لازم را کسب کرده بودند.

زارعی خاطر نشان کرد: این کانون در نظر دارد در ادامه با برگزاری دوره های تکمیلی، مقتل خوانی،آشنایی با آسیب های مداحی، فرقه شناسی، شیوه های ارتباط موثر و تکنیک های جذب مخاطب، به پیشرفت هنراموزان در امر مداحی کمک نماید. و همچنین در آینده زمینه استفاده از هنراموزان را در مدارس و مراسمات سطح شهر ایجاد نماید.

وی با بیان اینکه این کانون  با برگزاری کارگاه های مختلف در پی شکوفایی استعداد های خفته در دل شهرستان بافق میباشد،اظهار داشت: عملکرد ویژه این کانون نسبت به کانون  های فرهنگی دیگر اهتمام ویژه بر علم افزایی و به کار گیری استعدادهای شخصی هر فرد در بین طلاب و دانش جویان و دانش اموزان  و همچنین  پرورش مربیان آگاه با مبانی اسلامی  از هر نوع قشری و صنفی میباشد.

زهرا زارعی مسئول کانون در معرفی کانون دانش آموختگان الزهرا (س) گفت: انجمن دانش اموختگان حوزه علمیه الزهرا سلام الله علیها از سال 1394 به جهت به کارگیری ظرفیت خفته ی فارغ التحصیلان حوزه  در شهرستان شروع به فعالیت کرده و با برگزاری دوره های مختلف توانمند سازی مبلغین، دانش اموختگان را در مسیر بصیرت افزایی جامعه تقویت نموده و از سال 1398 به جهت  متمرکز و منسجم کردن فعالیت ها اقدام به ثبت به صورت یک سازمان مردم نهاد فرهنگی و اجتماعی کرده است.

این کانون مردم نهاد قصد دارد با پرورش افرادی آگاه به مسائل مختلف فرهنگی و اجتماعی علی الخصوص در حوزه اسیب های اجتماعی در زمینه زنان و خانواده در سطح شهر و استان ایفای نقش کند.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده