رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲
  • کد خبر : ۱۰۰۹۳۳
  • چاپ خبر : دیدار مدیر کل راه آهن استان یزد با مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق +تصاویر

دیدار مدیر کل راه آهن استان یزد با مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق +تصاویر

  رحمت نژاد مدیر کل راه آهن استان یزد ظهر امروز با فلاح مبارکه مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق دیدار و در خصوص تکمیل و آماده سازی زیر ساخت ها ،توسعه راه آهن و افزایش همکاری های متقابل گفتگو کردند. به گزارش آفتاب بافق؛ رحمت رحمت نژاد مدیر کل راه آهن استان […]

 

رحمت نژاد مدیر کل راه آهن استان یزد ظهر امروز با فلاح مبارکه مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق دیدار و در خصوص تکمیل و آماده سازی زیر ساخت ها ،توسعه راه آهن و افزایش همکاری های متقابل گفتگو کردند.

به گزارش آفتاب بافق؛ رحمت رحمت نژاد مدیر کل راه آهن استان یزد به همراه محمد گلرسان رئیس گروه بازرگانی و بازاریابی یزد و عباس نظری مدیر پایانه بافق با حضور در دفتر مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی با رضا فلاح مبارکه دیدار و گفتگو کردند.

نوابی معاون تولید شرکت سنگ آهن در این دیدار پیرامون میزان بارگیری و ریلهای تحت کنترل مجموعه شرکت مطالبی را عنوان کرد و با اشاره به همکاری نزدیک بین شرکت شرکت سنگ آهن با اداره راه آهن از سالیان گذشته تا امروز بیان کرد:عمده ارسال بار شرکت کنستانتره است و این اواخر تناژ محدودی آگلومره به سمت اصفهان توسط خطوط ریلی آغاز شده است.

وی میزان حمل ریلی محصول کنستانتره تا شهریور ماه سال جاری را حدود یک میلیون و ششصد هزار تن عنوان کرد و افزود: این محصول به ذوب آهن اصفهان،فولاد مبارکه،بندرعباس،فولاد خوزستان،جلال آباد زرند،شرکت پاسارگارد و فولاد خراسان ارسال شده و یک حمل سنگ از معدن سه چاهون برای تامین خوراک خط فرآوری شرکت سنگ آهن نیز داریم که مجموع آن بالغ بر 2 میلیون تن حمل ریلی می باشد.

نوایی خاطرنشان کرد: تلاش ما افزایش حمل ریلی بنا به توصیه مدیرعامل شرکت سنگ آهن است و این موضوع را با توجه به صرفه بودن هزینه در الویت کار قرار داده ایم.

سپس رحمت نژاد مدیر کل راه آهن استان یزد با اشاره به توسعه حمل بار ریلی از شرکت سنگ آهن و تکمیل زیر ساخت ها بیان کرد: با توجه به تغییر شرایط شرکت تعداد واگن های بارگیری کمتر شده است و امیدواریم با مساعدت مدیرعامل شرکت این موضوع حل شود تا آمار را به میانگین روزانه تعریف شده برسانیم.

وی در بحث بهره برداری علاوه بر موضوعات زیرساختی،تعامل،برنامه ریزی و تلاش بین دو مجموعه را سبب افزایش آمار حمل بار ریلی در شرایط کنونی دانست تا سقف بارگیری در چغارت را داشته باشیم.

رحمت نژاد توسعه راه آهن در این منطقه را معادله برد برد عنوان کرد و افزود: حمل و نقل از راه آهن سبب صرفه جویی در سوخت،کاهش آلاینده های زیست محیطی و کاهش تلفات جاده ای می شود و زیر ساخت های جاده کمتر آسیب می بیند.

در ادامه فلاح مبارکه ضمن خوش آمدگویی، بافق را چهار راه ریلی در مرکز کشور دانست و در خصوص تغییرات شرکت و کاهش ارسال بار بیان کرد: با توجه به تغییرات صورت گرفته در شرکت برای تامین خوراک مجموعه، بخشی از بار ارسال و بخشی وارد می شود، امروز از سراسر کشور سنگ را وارد می کنیم و ما برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت برای این امر داریم. در حال حاضر سنگ از معادن اطراف خریداری می کنیم و به همین دلیل بخشی از بار آزاد می شود.

مدیر عامل شرکت سنگ آهن حمل بار ریلی را به صرفه تر عنوان کرد اما براساس مسئولیت اجتماعی حمل بار از طریق جاده ای نیز صورت می گیرد.

فلاح مبارکه با بیان اینکه محیط و منطقه مستعد است و بار برای جا به جایی وجود دارد و تعامل بین مجموعه برای فعالسازی آن مهم است،اظهار داشت: ایستگاه بیشه در صورت فعال شدن کمک به همکاری متقابل می کند و شرکت سنگ آهن آمادگی برای هر گونه همکاری را دارد.

 

 

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده