رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۵
  • کد خبر : ۱۰۰۹۴۴
  • چاپ خبر : زیر سایه دعای مددجوی معلول زندگی برکت دارد / دست خدا در مهربانی دستان تو پیداست

زیر سایه دعای مددجوی معلول زندگی برکت دارد / دست خدا در مهربانی دستان تو پیداست

مددجوی معلول تحت پوشش کمیته امداد بافق یک ماه و نیم پس از بازگشت به زندگی با مساعدت خیرین موسسه بیت الرقیه ( س)،امروز برای قدردانی از دستان مهربانی که به یاری وی آمدند،رفت. به گزارش آفتاب بافق؛ حدود یک ماه و نیم قبل یکی از خیران موسسه بیت الرقیه (س) شهرستان بافق با خرید […]

مددجوی معلول تحت پوشش کمیته امداد بافق یک ماه و نیم پس از بازگشت به زندگی با مساعدت خیرین موسسه بیت الرقیه ( س)،امروز برای قدردانی از دستان مهربانی که به یاری وی آمدند،رفت.

به گزارش آفتاب بافق؛ حدود یک ماه و نیم قبل یکی از خیران موسسه بیت الرقیه (س) شهرستان بافق با خرید یک دستگاه ویلچر برقی به کمک مددجوی معلول تحت پوشش کمیته امداد آمد تا وی همچنان بتواند به شغل خود ادامه دهد و معیشت خانواده اش را تامین کند.

متاسفانه این مددجو 2 سال قبل بر اثر تصادف دچار آسیب دیدگی و از ناحیه هر دو پا فلج شد. پنجم مرداد 99 رئیس موسسه بیت الرقیه (س) شهرستان بافق  با حضور در منزل این مددجوی معلول با وی دیدار کرد و یک دستگاه ویلچر برقی به مبلغ 240 میلیون ریال که توسط یکی از خیران این موسسه خریداری شده بود، تحویل وی داد.

این مددجوی معلول صبح امروز با در دست داشتن گل و شیرینی مسافت خانه تا بیت الرقیه (س) را برای تقدیر از رئیس و خیرین این موسسه طی نمود.

وی با بیان اینکه مدت 2 سال است از خانه خارج نشده است و احساس شرمندگی برای عدم تامین معیشت خانواده می کرده،اظهار داشت: زندگی من اکنون با کمک خیرین متحول شده است و حتی توانسته ام به شغل قبلی خود کلیدسازی ادامه دهم و حالا نان آور خانواده هستم و خدا را از این بابت شکرگزارم.

روابط عمومی کمیته امداد بافق
تنظیم خبر: ن.رادمنش

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده