رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
  • کد خبر : ۱۰۰۹۶۸
  • چاپ خبر : دستگیری سارق ۳۵۰ میلیون ریالی طلا و جواهرات در بافق

دستگیری سارق ۳۵۰ میلیون ریالی طلا و جواهرات در بافق

سارق سابقه داری که از یک باب منزل ۳۵۰ میلیون ریال طلا و جواهرات سرقت کرده‌بود توسط ماموران پلیس آگاهی بافق دستگیر شد. به گزارش آفتاب بافق، سرگرد شهرام طولابی نژاد  فرمانده انتظامی شهرستان بافق در این خصوص گفت: ماموران پلیس آگاهی بافق از وقوع یک فقره سرقت منزل و به سرقت رفتن طلا و […]

سارق سابقه داری که از یک باب منزل ۳۵۰ میلیون ریال طلا و جواهرات سرقت کرده‌بود توسط ماموران پلیس آگاهی بافق دستگیر شد.

به گزارش آفتاب بافق، سرگرد شهرام طولابی نژاد  فرمانده انتظامی شهرستان بافق در این خصوص گفت: ماموران پلیس آگاهی بافق از وقوع یک فقره سرقت منزل و به سرقت رفتن طلا و جواهرات مطلع شدند.

طولابی نژاد افزود: ماموران پلیس موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را در دستور کار خود قرار دادند و با اقدامات فنی و پلیسی و تحقیقات از مالباخته، به مستاجر منزل مشکوک شدند.

وی ادامه داد: با تحقیقات تکمیلی پلیس، سارق بودن مستاجر مشخص و طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با انتقال متهم به اداره آگاهی و بازجویی از وی مشخص شد زمانی که صاحبخانه در منزل نبوده و خانه نیز حفاظ مناسبی نداشته، نامبرده وارد اتاق شده و مقادیری طلا به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال را سرقت کرده است.

فرمانده انتظامی بافق خاطرنشان کرد: با تحقیقات بیشتر از متهم ۳۰ ساله طلا و جواهرات سرقتی نیز کشف و به مالباخته تحویل و پس از تکمیل پرونده، وی به مرجع قضایی معرفی شد.

منبع: خبرنگار پایگاه خبری پلیس

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده