رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸
  • کد خبر : ۱۰۱۲۰۴
  • چاپ خبر : سه دستگاه اتوبوس اسکانیا مارال به ناوگان حمل و نقل شرکت سنگ آهن اضافه شد +تصاویر

سه دستگاه اتوبوس اسکانیا مارال به ناوگان حمل و نقل شرکت سنگ آهن اضافه شد +تصاویر

مدیر پشتیبانی شرکت سنگ آهن با بیان اینکه سه دستگاه اتوبوس اسکانیا مارال در جهت رفاه و آسایش پرسنل شرکت خریداری شده است،افزود: مبلغ 10 میلیارد و 600 میلیون تومان برای خرید این اتوبوس ها هزینه شده است. به گزارش آفتاب بافق؛ احمد زکی زاده مدیر پشتیبانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق با […]

مدیر پشتیبانی شرکت سنگ آهن با بیان اینکه سه دستگاه اتوبوس اسکانیا مارال در جهت رفاه و آسایش پرسنل شرکت خریداری شده است،افزود: مبلغ 10 میلیارد و 600 میلیون تومان برای خرید این اتوبوس ها هزینه شده است.

به گزارش آفتاب بافق؛ احمد زکی زاده مدیر پشتیبانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق با اشاره به تاکید مدیرعامل شرکت برای تامین رفاه،امنیت و آسایش پرسنل گفت: در این راستا سه دستگاه اتوبوس اسکانیا مارال با هزینه 10 میلیارد و 600 میلیون تومان خریداری شده است.

وی با بیان اینکه 4 دستگاه اتوبوس اسکانیا مارال مرداد ماه سال گذشته خریداری شده است،افزود: 6 دستگاه اتوبوس اسکانیا کلاسیک نیز سال 90 خریداری شد و اکنون 13 دستگاه اتوبوس اسکانیا برای خدمات رسانی به پرسنل شرکت فعالیت می کند.

زکی زاده خاطر نشان کرد: 12 دستگاه اتوبوس بنز 302 طی چند سال گذشته در مشهد و یزد بازسازی و مجهز به سیستم سرمایشی شده است و هم اکنون نیز در حال فعالیت هستند.

وی این اقدامات را علاوه بر تامین رفاه و آسایش پرسنل شرکت با هدف حذف اتوبوس های پیمانکاران و کاهش هزینه ها صورت گرفته عنوان کرد.

مدیر پشتیبانی شرکت سنگ آهن با بیان اینکه یک دستگاه بیل مکانیکی هیونداری آر 180 نیز با هزینه 3 میلیارد و 70 میلیون تومان خریداری شده که امروز همراه با این سه دستگاه اتوبوس اسکانیا رونمایی شده است،اظهار داشت: برنامه ریزی برای خرید 20 دستگاه مینی بوس هیوندا برای سال آینده نیز شده است.

وی در پایان گفت: تلاش ما با توجه به تاکید مدیرعامل شرکت سنگ آهن تامین رفاه و آسایش پرسنل است و این روند را ادامه خواهیم داد و از کارکنان مجموعه خواهشمندیم در حفظ و نگهداری این وسایل نقلیه کوشا باشند.

همچنین فخری بافقی مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن  ضمن تشکر از مساعدت های مدیرعامل،معاون فنی و واحد حمل و نقل شرکت که در جهت به روز رسانی و افزایش سرویس های حمل و نقل پرسنل تلاش نمودند،بیان کرد: از کارکنان خواهشمندیم با توجه به صرف هزینه های بالا در حفظ و نگهداری این اتوبوس ها کوشا باشند و امیدواریم ورود این اتوبوس ها و نوآوری حمل و نقل در روحیه پرسنل موثر باشد و با توجه به بحث بیماری کرونا نیز پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی نیز رعایت شود.

وی امیدوار شد بروزرسانی سیستم حمل و نقل ادامه داشته باشد تا تمامی سرویس های شرکت سنگ آهن نوسازی شود.

لازم بذکر است حیدری پور ، معاون فنی و جانشین مدیر عامل در مراسم ورود اتوبوسها به شرکت حضور داشتند.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده