رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
  • کد خبر : ۱۰۱۲۲۱
  • چاپ خبر : اهدای لوح تقدیر معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مدیرعامل شرکت سنگ آهن

اهدای لوح تقدیر معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مدیرعامل شرکت سنگ آهن

  رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بافق صبح امروز با حضور در دفتر مدیرعامل شرکت سنگ آهن به نمایندگی سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اهدای لوح تقدیر از مساعدت های رضا فلاح مبارکه تشکر و قدردانی کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ دهقانزاده رئیس بنیاد شهید و […]

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بافق صبح امروز با حضور در دفتر مدیرعامل شرکت سنگ آهن به نمایندگی سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اهدای لوح تقدیر از مساعدت های رضا فلاح مبارکه تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ دهقانزاده رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بافق صبح امروز با رضا فلاح مبارکه مدیرعامل شرکت سنگ آهن دیدار و از مساعدت ها و توجه وی به خانواده های شاهد و ایثارگر با اهدای لوح تقدیر از سوی سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکر و قدردانی کرد.

فلاح مبارکه در این دیدار با بیان اینکه خدمت به خانواده های شاهد و ایثارگر  نه تنها اجر معنوی دارد بلکه وظیفه همگان است، تصریح کرد: وظیفه خود میدانم آنچه در توان دارم برای خدمت به این سرمایه های ارزشمند جامعه و کشور انجام دهم.

در ادامه پیرامون مسائل و مشکلات خانواده های شاهد و ایثارگر و فرزندان آنان گفتگو شد.

گفتنی است در این دیدار رضایی مسئول حراست و فخری بافقی مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن نیز حضور داشتند.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده