رفتن به بالا
  • یکشنبه - ۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۲
  • کد خبر : ۱۰۱۲۳۶
  • چاپ خبر : وظیفه مسئولان معرفی و انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل امروز است / هفته دفاع مقدس امسال متمایز از سال گذشته برگزار شود
رئیس شورای اسلامی شهر بافق:

وظیفه مسئولان معرفی و انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل امروز است / هفته دفاع مقدس امسال متمایز از سال گذشته برگزار شود

سید محمد باقی زاده با تاکید به معرفی و انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل امروز ،بیان کرد: باید پاسخی برای جوانان زمانی که علت جنگ و حضور در جبهه ها را سوال می کنند با توجه به آماج حملات دشمن در فضاهای مجازی داشت. متاسفانه نوجوانان و جوانان محصل ما با حقایق و […]

سید محمد باقی زاده با تاکید به معرفی و انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل امروز ،بیان کرد: باید پاسخی برای جوانان زمانی که علت جنگ و حضور در جبهه ها را سوال می کنند با توجه به آماج حملات دشمن در فضاهای مجازی داشت. متاسفانه نوجوانان و جوانان محصل ما با حقایق و اهداف دفاع مقدس بیگانه هستند.

به گزارش آفتاب بافق؛ سید محمد باقی زاده رئیس شورای اسلامی شهر بافق در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برنامه های هفته دفاع مقدس با بیان اینکه در شهرستان بافق مردم و مسئولین در همه مراسمات همراه و همگام بوده اند و معتقد به گرامیداشت اعیاد و مراسمات مذهبی هستند و این را در عمل نشان داده اند به ویژه در بحث مراسمات و یادواره های شهدا که همیشه در صحنه بوده اند،اظهار داشت: امسال باید گرامیداشت هفته دفاع مقدس متمایز از سال گذشته برگزار شود. با توجه به آنکه بسیاری برنامه ها بین ادارات و ارگان ها مشابه یکدیگر برگزار می شود،پیشنهاد می شود هماهنگی بین آنان انجام گیرد تا برنامه ها تقسیم و از تکرار آن جلوگیری شود.

وی با تاکید به معرفی و انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل امروز ،بیان کرد: عمده اقداماتی که باید مدنظر قرار داد معرفی دفاع مقدس به نوجوانان و جوانان است. باید پاسخی برای جوانان زمانی که علت جنگ و حضور در جبهه ها را سوال می کنند با توجه به آماج حملات دشمن در فضاهای مجازی داشت.

باقی زاده با اظهار تاسف از کوتاهی در این زمینه گفت: باید در بحث فضای مجازی سرمایه گذاری کرد و از این طریق رزمندگان 8 سال دفاع مقدس شهر خود را معرفی کنیم.

وی با تاکید به استفاده از کارشناسان و تهیه کلیپ هایی برای تشریح علت جنگ،اتفاقات و سرانجام آن،تصریح کرد: متاسفانه نوجوانان و جوانان محصل ما به دلیل عدم آگاهی از این موضوعات با حقایق و اهداف دفاع مقدس بیگانه هستند و این یک درد در جامعه است و علت کوتاهی ما مسئولان است که در این زمینه اقدامی عمل نکرده ایم.

رئیس شورای اسلامی شهر از رئیس اداره تبلیغات اسلامی بافق خواست با استفاده از ظرفیت روحانیون و مساجد در این زمینه اقدام و دقایقی بعد از اقامه نماز به بیان موضوعات دفاع مقدس پرداخته شود و در مدارس نیز این امر صورت گیرد.

 وی در بحث تامین هزینه های این امر نیز گفت:  میتوان از اداراتی که همیشه در صحنه بودند با مدیریت ستاد شهرستان هدایت به سمتی شود تا هفته دفاع مقدس امسال خروجی خوب و مطلوبی داشته باشد.

باقی زاده با اظهار تاسف از فراموشی رزمندگان شهرستان و مجاهدت های آنان بیان کرد: اگر چه این افراد توقعی ندارند اما وظیفه ما مسئولان است تا از مجاهدت های آنان تقدیر کنیم و این افراد نیز باید در فضای مجازی معرفی شوند.

وی در بحث تجلیل از خانواده های رزمندگان پیشنهاد داد این برنامه به خود ادارات واگذار شود و هر اداره ای از رزمنده خود تجلیل کند و حتی با همراهی نماینده فرماندار یا سپاه ناحیه انجام گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر از پایگاه های بسیج ادارت خواست به شکلی در بحث فضاسازی مجموعه خود ورود کنند تا توجه هر ارباب رجوعی را به خود جلب کند و به سمت فضایی که مهیا برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس شده است،برود.

وی ادامه داد: تکریم ارباب رجوع را در هفته دفاع مقدس بیشتر داشته باشیم تا به نوعی تفاوت ایام حس شود و کارمند آن مجموعه نیز از آرمان های خود در پشت میز کار دفاع کند.

خبر: ن.رادمنش

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده