رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۷
  • کد خبر : ۱۰۱۲۵۵
  • چاپ خبر : بهره برداری از بیمارستان 96 تختخوابی بافق تا اوایل سال آینده / رعایت پروتکل های بهداشتی تا 90 درصد از ابتلا به کرونا و آنفلوآنزا پیشگیری می کند / واکسن آنفلوآنزا 30 تا 60 درصد اثر محافظتی دارد
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی یزد:

بهره برداری از بیمارستان 96 تختخوابی بافق تا اوایل سال آینده / رعایت پروتکل های بهداشتی تا 90 درصد از ابتلا به کرونا و آنفلوآنزا پیشگیری می کند / واکسن آنفلوآنزا 30 تا 60 درصد اثر محافظتی دارد

نوری شادکام با اعلام بهره برداری از بیمارستان 96 تختخوابی بافق تا اوایل سال آینده افزود:  پیمانکار متعهد شد تا پایان سال جاری کارهای ساختمانی را انجام دهد و تجهیز بیمارستان نیز در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته است. به گزارش آفتاب بافق؛ دکتر نوری شادکام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان یزد […]

نوری شادکام با اعلام بهره برداری از بیمارستان 96 تختخوابی بافق تا اوایل سال آینده افزود:  پیمانکار متعهد شد تا پایان سال جاری کارهای ساختمانی را انجام دهد و تجهیز بیمارستان نیز در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته است.

به گزارش آفتاب بافق؛ دکتر نوری شادکام معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان یزد به همراه طلایی مقدم سرپرست فرمانداری بافق و جمعی از مسئولان روز گذشته از پروژه ۹۶ تخت خوابی بیمارستان ولی عصر (عج) بافق بازدید کردند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان یزد در حاشیه این بازدید در گفتگویی با بیان اینکه چهار اقدام عمده باید در شهرستان انجام گیرد که در حال پیگیری است،در بحث تکمیل ساختمان پزشکان گفت: برای تکمیل این پروژه مبلغ 200 میلیون تومان از سوی فرمانداری و 200 میلیون تومان دیگر نیز توسط دانشگاه علوم پزشکی پرداخت خواهد شد تا ساختمان پزشکان به اتمام برسد.

وی در بحث پروژه بیمارستان 96 تختخوابی که به دلیل تغییر نرخ ارز با مشکلاتی مواجه و سبب افزایش قیمت مصالح و تجهیزات شده است،بیان کرد: با هماهنگی فرمانداری و شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق مقرر شد مبلغی تزریق شود و هماهنگی نیز در سطح دانشگاه علوم پزشکی انجام گرفته است.

نوری شادکام با اعلام بهره برداری از این بیمارستان تا اوایل سال آینده افزود:  پیمانکار متعهد شد تا پایان سال کارهای ساختمانی را انجام دهد و تجهیز بیمارستان نیز در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفته است.

وی در بحث خرید دستگاه ام آر آی با بیان اینکه مکاتبات و پیگیری لازم انجام انجام گرفته است،اظهار داشت: با اخذ مجوز دیگر مشکلی در بحث خرید و تجهیز بیمارستان وجود ندارد. همچنین اکثر متخصصین مورد نیاز شهرستان نیز امسال تامین شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان یزد در بخش دیگر سخنان خود پیرامون تعداد بیماران کرونایی که در بیمارستان های یزد بستری هستند،گفت: هم اکنون 200 نفر بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های یزد بستری می باشند که از این تعداد 47 نفر در بخش مراقبت های ویژه هستند.

وی مجموع بیماران جدید بستری شده تا 20 روز گذشته را 750 نفر عنوان کرد که نسبت به ماه قبل 325 نفر کاهش داشته است و ادامه داد: کاهش آمار به دلیل رعایت موارد بهداشتی از سوی مردم بوده است و طی دو هفته گذشته تعداد موارد بستری به 169 نفر رسید اما مجدد افزایش یافته و از مردم خواهشمندیم همکاری لازم را داشته و ضمن استفاده از ماسک موارد بهداشتی را رعایت کنند.

نوری شادکام با بیان اینکه در آذرماه همزمانی کرونا و بیماری آنفلوآنزا را خواهیم داشت،در خصوص نگرانی مردم در تزریق واکسن آنفلوآنزا گفت: اگر استفاده از ماسک،شستشوی دست ها و فاصله اجتماعی را ترویج دهیم تا 90 درصد پیشگیری از ابتلا به هر دو بیماری کرده ایم، زدن واکسن آنفلوآنزا 30 تا 60 درصد  اثر محافظتی دارد.

خبر: ن.رادمنش

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده