رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
  • کد خبر : ۱۰۱۲۵۸
  • چاپ خبر : قطعی مکرر آب،معضل اهالی روستای مبارکه در روزهای کرونایی / درخواست مردم روستای مبارکه از مسئولان برای رفع مشکل قطعی آب

قطعی مکرر آب،معضل اهالی روستای مبارکه در روزهای کرونایی / درخواست مردم روستای مبارکه از مسئولان برای رفع مشکل قطعی آب

قطعی مکرر آب در روزهای گرم تابستان امسال که با شیوع بیماری کرونا نیز همراه شده است، مشکلاتی را برای اهالی روستای مبارکه به‌وجود آورده است. به گزارش آفتاب بافق؛ با وجود گرمی هوا و شیوع بیماری کرونا و توصیه‌های مکرر متولیان حوزه بهداشت و درمان مبنی بر رعایت موارد بهداشتی، قطع مکرر آب شرب […]

قطعی مکرر آب در روزهای گرم تابستان امسال که با شیوع بیماری کرونا نیز همراه شده است، مشکلاتی را برای اهالی روستای مبارکه به‌وجود آورده است.

به گزارش آفتاب بافق؛ با وجود گرمی هوا و شیوع بیماری کرونا و توصیه‌های مکرر متولیان حوزه بهداشت و درمان مبنی بر رعایت موارد بهداشتی، قطع مکرر آب شرب در روستای مبارکه زندگی را برای اهالی این منطقه سخت‌ کرده و باعث گلایه آنان نیز شده است.

حال با این شرایط جمعی از اهالی روستای مبارکه به آفتاب بافق روی آوردند و تنها درخواست خود را، در جریان قرار دادن مدیران اصلی شهر از اوضاع نابسمان قطعی آب طرح کردند و بیان داشتند: ((با توجه به قطع مکرر آب شرب روستای مبارکه و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی به دلیل بیماری کرونا از فرماندار محترم شهرستان و بخشدار مرکزی خواهشمندیم شخصا به این مسئله ورود نمایند و ضمن توجه بیشتر به دهیاری روستای مبارکه اقدامات لازم را مبذول فرمایند. ))

مسئولان مربوطه لازم است که نسبت به حل این مشکل که با روزهای گرم تابستان و شیوع بیماری کرونا همراه شده است هر چه سریعتر اقدام کنند.

 

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده