رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
  • کد خبر : ۱۰۱۲۶۳
  • چاپ خبر : اعلام برندگان مسابقه کتابخوانی غدیر

اعلام برندگان مسابقه کتابخوانی غدیر

مسابقه کتابخوانی غدیر به مناسبت دهه ولایت و امامت از سوی روابط عمومی و پایگاه نبی اکرم(ص) شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق برگزار و اسامی برندگان آن اعلام شد. به گزارش آفتاب بافق؛ سید مصطفی فخری بافقی مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در این خصوص گفت: به مناسبت […]

مسابقه کتابخوانی غدیر به مناسبت دهه ولایت و امامت از سوی روابط عمومی و پایگاه نبی اکرم(ص) شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق برگزار و اسامی برندگان آن اعلام شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ سید مصطفی فخری بافقی مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در این خصوص گفت: به مناسبت گرامیداشت عید سعید غدیر، عید ولایت و امامت، مسابقه کتابخوانی با موضوع غدیر بصورت مجازی توسط روابط عمومی و پایگاه نبی اکرم (ص) شرکت سنگ آهن برگزار شد.

وی کتاب انتخاب‌ شده برای این مسابقه را ” سبک زندگی اسلامی از منظر علی (ع) ” نوشته عباس قربان ثمر عنوان کرد و افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه کتاب‌خوانی با دریافت کتاب از دفتر پایگاه نبی اکرم(ص)،دفتر روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی شرکت،پس از مطالعه آن به سوالات پاسخ و از طریق فضای مجازی پاسخنامه را ارسال نمودند.

فخری بافقی هدف از برگزاری این مسابقه را ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و بالا بردن سطح آگاهی مردم به ویژه جوانان در رابطه با سیره زندگی حضرت علی(ع) عنوان کرد.

مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن مهلت شرکت در این مسابقه را تا پایان مرداد ماه بیان کرد و افزود: از میان شرکت کنندگانی که به سوالات پاسخ صحیح دادند، قرعه کشی و جوایز نفیسی اهدا می شود.

وی اسامی برندگان این مسابقه را به شرح ذیل اعلام کرد:

1- طاهره فخری بافقی

2- فاطمه ربیع زاده

3- مرضیه محمودی

4- محمد صالح کارگران

5- رقیه رفسنجانی

6- امید حیدری

7- یاسمن فتوحی

8- عطیه کوشکی

9- محمد رضا فتوحی

10- معصومه رنجبر

11- مسعود امینی

12- مهدیه رحمتی

13- اکرم دهقانزاده

14- فاطمه طالعی

برندگان مسابقه می توانند با در درست داشتن مدرک شناسایی و مراجعه به دفتر روابط عمومی واقع در اداره جدید شرکت سنگ آهن جوایز خود را دریافت کنند.

 

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده