رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴
  • کد خبر : ۱۰۱۲۹۴
  • چاپ خبر : پیام مدیر HSE شرکت سنگ آهن به مناسبت سالروز تاسیس اورژانس 115

پیام مدیر HSE شرکت سنگ آهن به مناسبت سالروز تاسیس اورژانس 115

  به گزارش آفتاب بافق؛ ابراهیم غلامرضا پور مدیر HSE شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در پیامی، چهل و پنجمین سالروز تاسیس اورژانس 115 را به تلاشگران این عرصه، تبریک گفت. متن پیام  بدین شرح است؛ در چهل و پنجمین سالگرد تاسیس اورژانس ۱۱۵، قدردان زحمات عزیزانی هستیم که با تلاش بی حد، خالصانه […]

 

به گزارش آفتاب بافق؛ ابراهیم غلامرضا پور مدیر HSE شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق در پیامی، چهل و پنجمین سالروز تاسیس اورژانس 115 را به تلاشگران این عرصه، تبریک گفت.

متن پیام  بدین شرح است؛

در چهل و پنجمین سالگرد تاسیس اورژانس ۱۱۵، قدردان زحمات عزیزانی هستیم که با تلاش بی حد، خالصانه و بدون توقع، شب و روز در سرما و گرما، زندگی ارزشمندشان را وقف سلامت پرسنل خدوم شرکت و مردم فهیم شهرستان بافق کرده اند.

همکاران عزیزم در اورژانس های مستقر در شرکت سنگ آهن مرکزی، گندله، سه چاهون و شهرک آهنشهر که در دوران بحرانی مبارزه با ویروس کرونا، جزء اولین کسانی بودند که به دل خطر زدند و بر بالین مصدومان و آسیب دیدگان حاضر شدند.

تلاش برای حفظ حیات همنوعان، نشان از همت والا و جایگاه رفیع پرسنل اورژانس و فوریت های پزشکی دارد که با مهارت های فنی و اخلاقی خود به مصدومان و نیازمندان دریافت خدمات درمانی، جان دوباره می بخشند.

اینجانب ضمن عرض ارادت به تلاشگران عرصه فوریت های پزشکی کشور، فرارسیدن بیست و ششم شهریور،  روز فوریت‌های پزشکی را به همکارانم در اورژانس 115 شرکت سنگ آهن مرکزی ایران- بافق تبریک گفته و از خداوند بزرگ توفیق خدمت به پرسنل زحمتکش شرکت و مردم خوب شهرستان بافق را خواستارم.

 

ابراهیم غلامرضا پور

مدیر HSE شرکت سنگ آهن مرکزی ایران_ بافق

 

ارسال دیدگاه


یک دیدگاه برای “پیام مدیر HSE شرکت سنگ آهن به مناسبت سالروز تاسیس اورژانس 115”

  • سلام وعرض تبریک بمناسبت این روز.
    چه خوب است درکناراین فداکاریهاوانجام خدمت صادقانه این سفیدپوشان عرصه سلامت بهداشت ودرمان کلاسهای مهارتی واقدامات اولیه رسیدن به موقع سربالین مصدوم وفردحادثه دیده وداشتن علم فوریتهای اورژانسی ودرکل تمام فعالیتهایی که باعث شودفردحادثه دیده تارسیدن به بیمارستان ودرمانگاه وتحت پزشک معالج قرارگرفتن اقدامات اولیه بالینی برفردحادثه دیده انجام شود.
    اعزام فردمصدوم بدون هیچگونه اقدامی که باعث نجات جان وی شودمخصوصادرمسیرحرکت آمبولانس شاهکارنخواهدبود.همراه داشتن دکترویاکسی که کمی ازپزشکی علم داشته باشدحتمانیازاست.
    باتشکرفراوان ازمدیریت محترم شرکت سنگ آهن مرکزی ایران-بافق

ارسال دیدگاه

error: متن حفاظت شده