رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
  • کد خبر : ۱۰۱۲۹۷
  • چاپ خبر : تجلیل از پرسنل اورژانس 115 شرکت سنگ آهن به مناسبت روز اورژانس و فوریت های پزشکی +تصاویر

تجلیل از پرسنل اورژانس 115 شرکت سنگ آهن به مناسبت روز اورژانس و فوریت های پزشکی +تصاویر

مدیر HSE به همراه مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن و رئیس بهداری آهنشهر به مناسبت گرامیداشت روز فوریت های پزشکی و اورژانس پیش بیمارستانی، از کارکنان اورژانس ۱۱۵ شرکت سنگ آهن تجلیل نمودند. به گزارش آفتاب بافق؛ غلامرضا پور مدیر HSE و فخری بافقی مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن به همراه محمد زمان وحید […]

مدیر HSE به همراه مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن و رئیس بهداری آهنشهر به مناسبت گرامیداشت روز فوریت های پزشکی و اورژانس پیش بیمارستانی، از کارکنان اورژانس ۱۱۵ شرکت سنگ آهن تجلیل نمودند.

به گزارش آفتاب بافق؛ غلامرضا پور مدیر HSE و فخری بافقی مدیر روابط عمومی شرکت سنگ آهن به همراه محمد زمان وحید رئیس بهداری آهنشهر،صبح امروز بمناسبت روز اورژانس و فوریت های پزشکی، در پایگاه های اورژانس 115 شرکت سنگ آهن مستقر در کارخانه فرآوری (چغارت)،شهرک آهنشهر و معدن سه چاهون حضور یافتند و ضمن تبریک این روز از خدمات و تلاش پرسنل آن با اهدای شاخه ی گل تجلیل کردند.

غلامرضا پور در جمع پرسنل اورژانس چغارت ضمن خدا قوت و آرزوی موفقیت برای تلاشگران عرصه فوریت های پزشکی، عنوان کرد: اورژانس ۱۱۵ در شرایط کنونی با توجه به ویروس کرونا و حوادثی که رخ می دهد، به عنوان نفرات اولی هستند که در صحنه حضور دارند و با اقدامات پیش بیمارستانی تلاش برای نجات جان انسان می کنند و این یکی از حساس ترین و دشوارترین لحظه ها است..

وی با اشاره به حضور دکتر حسن آبادی در سایت چغارت و گندله سه چاهون برای پاسخگویی به پرسنل شرکت در بحث پیشگیری از کرونا و سایر موضوعات پزشکی بیان کرد:  تمهیدات لازم در صورت ابتلای فردی از مجموعه به کووید 19 در نظر گرفته شده است و با تلاش پرسنل اورژانس نگرانی در این بحث نداریم.

مدیر HSE شرکت خاطر نشان کرد: دکتر حسن آبادی در طول هفته هر روز از ساعت  8 تا 11 صبح در سایت چغارت و 11:30 تا 15 عصر در گندله سه چاهون حضور دارد و به عنوان پزشک مجموعه پاسخگو خواهد بود.

فخری بافقی نیز اورژانس 115 را یکی از حساس‌ترین و حیاتی‌ترین واحدهای ارایه دهنده خدمات در سطح کشور دانست و گفت: این امر مسئولیت سنگینی را بر دوش این قشر زحمتکش گذاشته است.

وی افزود: پرسنل اورژانس باید به‌صورت شبانه‌روز و در همه حال آماده ارایه خدمات مطلوب به مردم باشند، چرا که در بسیاری از مواقع جان یک انسان در گرو تلاش و تخصص شما قشر تلاشگر عرصه بهداشت و درمان است.

در ادامه این دیدار مدیر HSE و مدیر روابط عمومی شرکت با حضور در اورژانس شهرک آهنشهر از خدمات پرسنل آن با اهدای شاخه گل تجلیل کردند.

همچنین محمد زمان وحید رئیس بهداری آهنشهر و عباس سعیدیان کارشناس بهداشت و محیط نیز با حضور در پایگاه اورژانس 115 معدن سه چاهون از زحمات و تلاش پرسنل آن با اهدای شاخه گل تجلیل کرد.

منبع: مرکز اطلاع رسانی شرکت سنگ آهن مرکزی ایران – بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده