رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
  • کد خبر : ۱۰۱۳۳۷
  • چاپ خبر : بازدید مدیر کل آب و فاضلاب استان و همراهان از پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر بافق

بازدید مدیر کل آب و فاضلاب استان و همراهان از پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر بافق

ریاضتی مدیر کل آب و فاضلاب استان صبح امروز در سفر به شهرستان بافق به همراه فلاح رئیس اداره آب و فاضلاب بافق ضمن بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهری، روند اجرایی و میزان پیشرفت این پروژه که شامل تصفیه خانه، شبکه فاضلاب، و خط انتقال می باشد را مورد بررسی قرار دادند. به گزارش […]

ریاضتی مدیر کل آب و فاضلاب استان صبح امروز در سفر به شهرستان بافق به همراه فلاح رئیس اداره آب و فاضلاب بافق ضمن بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهری، روند اجرایی و میزان پیشرفت این پروژه که شامل تصفیه خانه، شبکه فاضلاب، و خط انتقال می باشد را مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش آفتاب بافق؛ نادر محمد باقری بافقی مدیر طرح شبکه و تصفیه خانه فاضلاب شهری بافق در این بازدید توضیحاتی در رابطه با پروژه فاضلاب ارائه کرد.

وی پیشرفت فیزیکی پروژه تصفیه خانه را بالای 90 درصد عنوان کرد و افزود: در صورت عدم مشکلی بزودی شاهد بهره‌برداری از این پروژه خواهیم بود.

محمد باقری ادامه داد: با توجه به اینکه پیمانکار نصب انشعابات مشخص شده و در مراحل عقد قرارداد می باشد، در اوایل مهرماه سال جاری نصب انشعابات فاضلاب شهری را شروع می کنیم.

مدیر طرح شبکه و تصفیه خانه فاضلاب شهری بافق در پایان از مساعدت و همراهی رضا فلاح مبارکه مدیر عامل شرکت سنگ آهن تشکر و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده