رفتن به بالا
  • سه شنبه - ۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷
  • کد خبر : ۱۲۴۶۵۴
  • چاپ خبر : پیکر شهید گمنام دفاع مقدس در آرامگاه ابدی ‌آرام گرفت

پیکر شهید گمنام دفاع مقدس در آرامگاه ابدی ‌آرام گرفت

پیکر پاک شهید خوش‌نام دفاع مقدس، عصر امروز و پس از برگزاری آئین تشییع در شهرستان بافق ، به موسسه فرهنگی مذهبی بیت الرقیه (س)  منتقل شده و در آرامگاه ابدی خود آرام گرفت. به گزارش آفتاب بافق، پیکر پاک این شهید والامقام دفاع مقدس که روز گذشته  وارد بافق شد ومورد استقبال مردم قرارگرفته […]

پیکر پاک شهید خوش‌نام دفاع مقدس، عصر امروز و پس از برگزاری آئین تشییع در شهرستان بافق ، به موسسه فرهنگی مذهبی بیت الرقیه (س)  منتقل شده و در آرامگاه ابدی خود آرام گرفت.

به گزارش آفتاب بافق، پیکر پاک این شهید والامقام دفاع مقدس که روز گذشته  وارد بافق شد ومورد استقبال مردم قرارگرفته بود. امروز در آئینی و با حضور پرشور مردم شهرستان بافق از معراج شهدای بسیج  این شهر تا موسسه بیت الرقیه(س)  مشایعت شده و به خاک سپرده شد…

مردم شهید پرور شهرستان بافق شامگاه روز گذشته با پیکر این شهید بزرگ وداع کرده و امروز نیز در آیین تشییع پیکر پاک این شهید والامقام و خوش‌نام دفاع مقدس حضوری گسترده داشتند.

سید محمود هاشمی، امام جمعه موقت شهرستان بافق امروز بر پیکر پاک این شهید نماز خواند

حضور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران شهرستان بافق در این آئین تشییع بسیار چشم‌گیر و همچون همیشه مثال زدنی بود و  به این مراسم جلوه‌ای دیگر بخشیده بود.

حضور جوانان و نوجوانان در این آئین تشییع جلوه‌ای دیگر از بصیرت جوانان و نسل چهارم انقلاب اسلامی و مصداق بارز جوانان مؤمن و انقلابی را به نمایش گذاشته بود.

اقشار مختلف مردم شهرستان بافق با حضور در این آئین تشییع مویه کنان در سوگ ام ابیها(س) و نیز شهدای گلگون کفن دفاع مقدس مویه کرده و بر سر و سینه زدند.

بافقی ها بار دیگر آمدند تا ثابت کنند که خون شهدا همواره در رگ‌های ملت ایران در جرسان بوه و راه آنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ م.ب

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده