رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۳ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴
  • کد خبر : ۱۲۶۰۵۵
  • چاپ خبر : بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق به مناسبت روز جهانی قدس

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق به مناسبت روز جهانی قدس

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد. به گزارش آفتاب بافق؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم روز قدس یک روز جهانی است. روزی نیست که فقط […]



شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش آفتاب بافق؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس یک روز جهانی است. روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است

امام خمینی(ره)

روز جهانی قدس، روز فریاد رسای امّت بزرگ اسلامی علیه غدۀ سرطانی و جرثومه فساد و فتنه‌انگیزی صهیونیسم کودک‌کش تروریست پرور است.

امروز، مسأله قدس دیگر مختص به یک جغرافیا خاص و یک دین و مذهب نیست، بلکه مسألۀ اول بشریت و عدالت و حقوق بشر در سطح جهان است.

فراموشی مسألۀ فلسطین و تأمین امنیت رژیم جعلی، کودک‌کش، اشغالگر و غاصب قدس شریف از برنامه های جدی نظام سلطه و استکبارجهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار علیه گسترش اسلام و غلبه بر کشورهای آزاد و مستقل در سطح منطقه و جهان است، که با ابتکار عمل و راهبرد حضرت امام خمینی «رحمت الله علیه» در اعلام جمعۀ آخر ماه مبارک رمضان به عنوان «روز جهانی قدس»، این توطئۀ شوم و سنگین نقش بر آب شد.

امروز، ادامۀ این راهبرد عظیم امام دوران، با هدایت های حکیمانۀ مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای «مدظله العالی»، موجب بروز و ظهور افول مؤلفه های قدرت در رژیم غاصب صهیونیستی در سرزمین های اشغالی شد.

در شرایط حساس کنونی که سرزمین‌های اشغالی از یک سو دستخوش بحران‌های داخلی و اعتراضات بی سابقه مردمی است و از یک سو مقاومت لبنان و فلسطین با موشکباران شهرک‌های صهیونیستی، هیمنه پوشالی رژیم غاصب اسرائیل را برای چندمین بار شکستند، این رژیم، چون مار زخم خورده به خود می‌ پیچد و با یورش به مسجد الأقصی، ضمن هتک حرمت این مکان مقدس، امنیت نمازگزاران روزه دار را به خطر می‌اندازد، انتظار می ‌رود که ملت های مسلمان با وحدت، یکپارچگی، درایت و هوشیاری توطئه‌‌های دشمن را نقش بر آب سازند.

لذا از مردم شریف بافق دعوت به عمل می‌آید، همراه و همصدا با اقیانوس خروشان امت سرافراز اسلام و خیل عظیم انسان‌های آزاده و حق‌طلب جهان با حضوری پرشکوه و حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس، جمعه ساعت ۱۱ صبح از حوزه مقاومت محمد رسول الله(ص) (بسیج) تا مسجد جامع طنین حمایت از قدس شریف و انتفاضه ملت مظلوم فلسطین را سر داده و با «نه» قاطع به توطئه شیطانی معامله قرن بار دیگر با نمایش عزم و اراده پولادین خود شعار کوبنده نابودی رژیم جعلی، غاصب و اشغالگر صهیونیستی و بیزاری از حامیان آن در مجامع بین‌المللی را به عنوان مطالبه اول مسلمین عالم سر داده و تجلی‌بخش نماد عینی وحدت و حمایت همه‌جانبه امت اسلامی از آرمان‌های فلسطین پاره تن اسلام و قدس شریف باشند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده