رفتن به بالا
  • جمعه - ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۲
  • کد خبر : ۱۲۶۰۵۸
  • چاپ خبر : دعوت مدیریت مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

دعوت مدیریت مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

آفتاب بافق؛ مهندس حمید رحیمی مدیریت مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران در پیامی از آحاد مردم روزه دار و پرسنل مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران برای حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد. متن پیام به شرح ذیل می باشد:سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَی بِعَبْدِهِ لَیْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَی […]

آفتاب بافق؛ مهندس حمید رحیمی مدیریت مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران در پیامی از آحاد مردم روزه دار و پرسنل مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران برای حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:
سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَی بِعَبْدِهِ لَیْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الْأَقْصَی الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ الْبَصِیرُ»
با سلام و تحیات الهی
روز قدس، گاهِ حرکت و رزمندگی و نماد بیداری و آگاهی جهان اسلام و ملت های مسلمان است. حضور یکپارچه مردم روزه دار، به استکبار جهانی و خائنان به آرمان های فلسطین خواهد فهماند که مسلمانان جهان، هرگز از اصول و آرمان های خود ـ که آزادی فلسطین یکی از آنهاست ـ دست نخواهند کشید و هم چنین به مبارزان فلسطینی، این امید را می دهد که در مبارزه خود علیه اشغال گران قدس شریف، تنها نیستند و تمامی مسلمانان جهان همواره یار و یاور آن ها خواهند بود.
در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، این یادگار پر ارج امام راحل، امت اسلامی با قلوبی سرشار از عطر روح بخش بهار قرآنی و مالامال از فیوضات ضیافت حق با حضور پرشور خویش اقتدار و عظمت مسلمانان را به همه جهانیان نمایش می دهند. روز قدس، روز ابراز انزجار و تنفر از توطئه های استکباری و روز تجلی همبستگی و همدلی همه مسلمانان جهان است.
اینجانب ضمن محکومیت اشغال، تجاوز، ستم و کشتار کودکان، زنان و مردان فلسطینی توسط این رژیم منحوس و ضمن اعلام بیعت مجدد با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و خلف راستین ایشان، مقام عظمای ولایت و همچنین اعلام همبستگی با مردم فلسطین ازمردم فهیم، آگاه، مومن و روزه‌ دار شهرستان بافق به ویژه پرسنل خدوم و زحتمکش مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران دعوت می‌نمایم تا با حضور گسترده و دشمن‌شکن در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس؛ یک دل و یک صدا با آزادگان و مسلمانان جهان علیه مستکبران و قدرت‌های سلطه‌گر به پا خواسته و خشم، انزجار و نفرت خود را از رژیم غاصب و کودک کُش صهیونیستی فریاد کرده تا استکبار جهانی بداند که مساله فلسطین همچنان مساله اول عالم اسلام است.
و در پایان پیروزی ملت مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف را از درگاه خداوند سبحان خواستارم.
ان تنصــروالله ینـصـرکـم و یثبـت اقـدامـکم
حمید رحیمی
مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده