رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲
  • کد خبر : ۱۲۷۱۱۰
  • چاپ خبر : 3 دانش آموز بافقی برگزیده ی پویش ملی ایران سرسبز ایران قوی تقدیر شدند

3 دانش آموز بافقی برگزیده ی پویش ملی ایران سرسبز ایران قوی تقدیر شدند

از 3 نفر دانش آموز بافقی برگزیده ی پویش ملی ایران سرسبز ایران قوی طی مراسمی در محل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بافق تقدیر شد. به گزارش آفتاب بافق؛ رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بافق در حاشیه مراسم تقدیر از برگزیدگان پویش ایران سر سبز ایران قوی که با حضور 3 […]

از 3 نفر دانش آموز بافقی برگزیده ی پویش ملی ایران سرسبز ایران قوی طی مراسمی در محل اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بافق تقدیر شد.

به گزارش آفتاب بافق؛ رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بافق در حاشیه مراسم تقدیر از برگزیدگان پویش ایران سر سبز ایران قوی که با حضور 3 نفر از دانش آموزان این شهرستان در محل دفتر رییس این اداره برگزار شد، گفت: این پویش که با شعار هر ایرانی یک درخت و به یاد شهدای گرانقدر برگزار شد، با مشارکت دانش آموزان توانست گام مؤثری در احیای پوشش گیاهی و حفظ محیط زیست بردارد.

محبوبه معتمدنیا با تأکید بر نهادینه کردن فرهنگ درختکاری در بین نسل جوان و نوجوان تصریح کرد: منابع طبیعی متعلق به یک دستگاه و یا فرد خاصی نیست و متعلق به همه مردم است و همه ما در حفظ و حراست از منابع طبیعی مسئول هستیم.

وی اضافه کرد: در پویش ملی ایران سر سبز ایران قوی، 32 نفر از دانش آموزان استان یزد برگزیده شدند که از این تعداد 3 نفر از شهرستان بافق بودند.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بافق خاطر نشان کرد: شماره تلفن های 1504 و 139 به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی، در خصوص آتش سوزی، قاچاق چوب و گیاهان دارویی و تخریب و تصرف اراضی منابع طبیعی می باشد. 

معتمدنیا افزود: پویش ایران سر سبز (( هر ایرانی یک درخت)) در هفته منابع طبیعی ( 15 الی 22 اسفند) سال 1400 با همکاری سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و وزارت آموزش و پرورش در 7 قالب نقاشی ، تصویرسازی، اینفوگرافی، داستان، طرح ابتکاری اجرایی، فیلم کوتاه ، ویدیو کست و پادکست ویژه دانش آموزان در تمام مقاطع تحصیلی، اولیاء و فرهنگیان از طریق برنامه شاد برگزار شده است.

در پایان از 3 نفر برگزیده این پویش، حلما پوری از دبستان قدس با اثر فیلم کوتاه، فاطمه رنجبر از دبستان شاهد نور با اثر نقاشی و آیه شمس الدینی از دبیرستان شرف با اثر نقاشی با اهداء لوح و و جایزه تقدیر و برای آنان کارت همیار طبیعت دانش آموز صادر شد.

منبع: روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده