رفتن به بالا
  • دوشنبه - ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶
  • کد خبر : ۱۲۷۴۹۶
  • چاپ خبر : نخستین بزرگداشت شاعر میرزاده عشقی برگزار شد +تصاویر

نخستین بزرگداشت شاعر میرزاده عشقی برگزار شد +تصاویر

به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بافق و موسسه فرهنگی اندیشه دوان؛ مراسم بزرگداشت شاعر میرزاده عشقی با خوانش شعر توسط اعضای كودك و نوجوان شهرستان بافق برگزار شد. به گزارش آفتاب بافق، در این نشست ادبی که عصر روز گذشته با حضور ادبا، شعرا و اصحاب فرهنگ و هنر در  محل سالن اجتماعات […]

به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بافق و موسسه فرهنگی اندیشه دوان؛ مراسم بزرگداشت شاعر میرزاده عشقی با خوانش شعر توسط اعضای كودك و نوجوان شهرستان بافق برگزار شد.

به گزارش آفتاب بافق، در این نشست ادبی که عصر روز گذشته با حضور ادبا، شعرا و اصحاب فرهنگ و هنر در  محل سالن اجتماعات کتابخانه محمد مفیدی بافق برگزار شد، جمعی از اعضای کودک و نوجوان به خواندن شعرهایی از میرزاده عشقی و همچنین سروده های خود پرداختند.

الهام آقایی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی بافق ضمن تقدیر از حضور ادبا و هنرمندان در این محفل ادبی گفت: هدف از برگزاری این برنامه‌ها ترویج اندیشه‌های شاعران بزرگ در بین خانواده ها و به خصوص نسل جوان و همچنین تکریم شعر و ادبیات است.

وی افزود: سید محمدرضا کردستانی، با تخلص میرزاده عشقی، زاده (۱۲۷۳ همدان – ۱۳۰۳ تهران)، شاعر، روزنامه‌نگار، نویسنده و نمایشنامه‌نویس ایرانی دوره مشروطیّت و مدیر نشریه قرن بیستم بود؛ که در دوره نخست‌وزیری رضاشاه، به دستور رئیس اداره تأمینات نظمیه (شهربانی) وقت، ترور شد.

در ادامه مراسم اکرم امیدی، فاطمه السادات موسوی، ملیکا شیخ العارفین، آینور امیدی، هستی رنجبر، حسنی السادت موسوی و پریناز غلامزاده به شعرخوانی پرداختند.

تقدیر و اهدا هدیه توسط رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان بافق به کودکان و نوجوانان شركت‌كننده، حسن ختام این محفل ادبی بود.

منبع: روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی بافق

ارسال دیدگاه


error: متن حفاظت شده